Hur funkar det med WiFi p touchen? Kan man surfa in i en delad mapp p ntverket och hmta musik, eller mste all musik lggas in genom att man sitter vid datorn?
r det ngon som har testat det? det skulle vara skit bra om man kunde gra s eftersom alla min musik ligger p min lilla server hemma.
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Den har bara std fr WLAN. S ja, det innebr att man mste ha ett ppet trdlst ntverk i nrheten fr att kunna surfa. Det du antyder p krver ju att man har ett mobilabbonemang av ngon sort fr att kunna koppla upp sig mot 3G-ntet eller liknande.
ett ppet trdlst ntverk? menar du att det inte funkar om man har ett krypterat ntverk?
och r det ngon som vet eller ha testat att g in p sr/p3 hemsida och lyssnat p webradion?
r det ngon som har testat det? det skulle vara skit bra om man kunde gra s eftersom alla min musik ligger p min lilla server hemma.
ett ppet trdlst ntverk? menar du att det inte funkar om man har ett krypterat ntverk?
och r det ngon som vet eller ha testat att g in p sr/p3 hemsida och lyssnat p webradion?
Du kan ansluta till krypterade ntverk. Vad jag dremot r osker p r vilka krypteringstekniker som den stdjer. Det kanske ngon annan har mer erfarenhet av?
Du kan ansluta till krypterade ntverk. Vad jag dremot r osker p r vilka krypteringstekniker som den stdjer. Det kanske ngon annan har mer erfarenhet av?
Krypteringstekniker, antar att WEP r en av dem? Fr WEP stds iallafall, det kan jag bekrfta.
Man har ntt "read".
Nsta steg r "write".
Och sedan kan vi installera.
Pinsamt att den kanske hinner knckas innan man fr hem den med posten, trots man bestllde 6/9, men man fr vl tnka positivt och intala sig det r gtt allt redan r fixat d den kommer.
Man har ntt "read".
Nsta steg r "write".
Och sedan kan vi installera.
Pinsamt att den kanske hinner knckas innan man fr hem den med posten, trots man bestllde 6/9, men man fr vl tnka positivt och intala sig det r gtt allt redan r fixat d den kommer.
Str samma p min. Skulle tro att det betyder vldigt snart, kan inte tnka mig att det ska ta en vecka till innan de snder.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Skickades den: Oct 9, 2007 Fucknell Apple!
Estimated Delivery Date 18 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
9 dagar frn Kina och hit? Lever vi inte i 2007? Frbrukar inte kina gargantuiska mngder fossila brnslen? N d tar det inte nio dagar!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Skickades den: Oct 9, 2007 Fucknell Apple!
Estimated Delivery Date 18 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
9 dagar frn Kina och hit? Lever vi inte i 2007? Frbrukar inte kina gargantuiska mngder fossila brnslen? N d tar det inte nio dagar!
Om du lser noggrannare i mailet som man fr str dr att det r ungefrliga tider. Frvrigt str det samma p min och hoppas f den inom ett par dagar:P.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!