2007-10-07, 18:23
Medlem
tarzzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Hur funkar det med WiFi p touchen? Kan man surfa in i en delad mapp p ntverket och hmta musik, eller mste all musik lggas in genom att man sitter vid datorn?

r det ngon som har testat det? det skulle vara skit bra om man kunde gra s eftersom alla min musik ligger p min lilla server hemma.

Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Den har bara std fr WLAN. S ja, det innebr att man mste ha ett ppet trdlst ntverk i nrheten fr att kunna surfa. Det du antyder p krver ju att man har ett mobilabbonemang av ngon sort fr att kunna koppla upp sig mot 3G-ntet eller liknande.

ett ppet trdlst ntverk? menar du att det inte funkar om man har ett krypterat ntverk?

och r det ngon som vet eller ha testat att g in p sr/p3 hemsida och lyssnat p webradion?
Citera
2007-10-07, 20:52
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarzzan
r det ngon som har testat det? det skulle vara skit bra om man kunde gra s eftersom alla min musik ligger p min lilla server hemma.

ett ppet trdlst ntverk? menar du att det inte funkar om man har ett krypterat ntverk?

och r det ngon som vet eller ha testat att g in p sr/p3 hemsida och lyssnat p webradion?

Du kan ansluta till krypterade ntverk. Vad jag dremot r osker p r vilka krypteringstekniker som den stdjer. Det kanske ngon annan har mer erfarenhet av?
Citera
2007-10-08, 10:57
Medlem
Flrps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrheide
Du kan ansluta till krypterade ntverk. Vad jag dremot r osker p r vilka krypteringstekniker som den stdjer. Det kanske ngon annan har mer erfarenhet av?

Krypteringstekniker, antar att WEP r en av dem? Fr WEP stds iallafall, det kan jag bekrfta.
Citera
2007-10-08, 19:14
Medlem
KimNeilJungs avatar
Frberedd fr avsndning
Berknad avsndning: 15 Oct, 2007 - 18 Oct, 2007
Berknad leverans: 23 Oct, 2007 - 29 Oct, 2007

Det gr framt iallafall. I frmiddags var bestllningen inte hanterad. Ohdearsnllagud lt den skickas i frtid!
Citera
2007-10-08, 22:37
Medlem
herrheides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Frberedd fr avsndning
Berknad avsndning: 15 Oct, 2007 - 18 Oct, 2007
Berknad leverans: 23 Oct, 2007 - 29 Oct, 2007

Det gr framt iallafall. I frmiddags var bestllningen inte hanterad. Ohdearsnllagud lt den skickas i frtid!

Str samma p min. Skulle tro att det betyder vldigt snart, kan inte tnka mig att det ska ta en vecka till innan de snder.
Citera
2007-10-09, 09:30
Medlem
Fernets avatar
Ett steg nrmare jailbreak.

Bakvgen via den TIFFfil som ansetts vara en mjlighet har nu gett frukt. http://toc2rta.com/?q=node/19

Man har ntt "read".
Nsta steg r "write".
Och sedan kan vi installera.

Pinsamt att den kanske hinner knckas innan man fr hem den med posten, trots man bestllde 6/9, men man fr vl tnka positivt och intala sig det r gtt allt redan r fixat d den kommer.
Citera
2007-10-09, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fernet
Bakvgen via den TIFFfil som ansetts vara en mjlighet har nu gett frukt. http://toc2rta.com/?q=node/19

Man har ntt "read".
Nsta steg r "write".
Och sedan kan vi installera.

Pinsamt att den kanske hinner knckas innan man fr hem den med posten, trots man bestllde 6/9, men man fr vl tnka positivt och intala sig det r gtt allt redan r fixat d den kommer.

Btw jailbbrake funkar vl bara till mac?

Min r i rebro nu. Den kommer nog imorgon
Citera
2007-10-09, 15:05
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrheide
Str samma p min. Skulle tro att det betyder vldigt snart, kan inte tnka mig att det ska ta en vecka till innan de snder.
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Skickades den: Oct 9, 2007 Fucknell Apple!

Estimated Delivery Date 18 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
9 dagar frn Kina och hit? Lever vi inte i 2007? Frbrukar inte kina gargantuiska mngder fossila brnslen? N d tar det inte nio dagar!
Citera
2007-10-09, 16:06
Medlem
KimNeilJungs avatar
Hmm, jag vill minnas att jag lste om en lnk fr sprning av paketen. Dvs inte Apple eller TNT:s egna. Eller har jag drmt??
Citera
2007-10-09, 16:43
Medlem
herrheides avatar
Citat:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!
Skickades den: Oct 9, 2007 Fucknell Apple!

Estimated Delivery Date 18 Oct 2007 (Subject to change)
Current Delivery Status In Transit to Customer - Shipment on Schedule
9 dagar frn Kina och hit? Lever vi inte i 2007? Frbrukar inte kina gargantuiska mngder fossila brnslen? N d tar det inte nio dagar!

Om du lser noggrannare i mailet som man fr str dr att det r ungefrliga tider. Frvrigt str det samma p min och hoppas f den inom ett par dagar:P.
Citera
2007-10-09, 16:44
Medlem
Citat:
Hmm, jag vill minnas att jag lste om en lnk fr sprning av paketen. Dvs inte Apple eller TNT:s egna. Eller har jag drmt??

www.flextronics-logistics.com
Citera
2007-10-09, 18:37
Medlem
herrheides avatar
Min "Estimated Delivery Date" ndrades nyss till den tolfte, men hoppas sklart p en nnu tidigare leverans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in