2012-10-13, 22:48
Medlem
Steff83s avatar
Titta på ett Efterlyst för 20 år sen, och idag...Herregud..Det är samma programledare (han var mycket bättre när han var yngre)..men annars känns det som två olika program..På den tiden var det fanimej drag i det..man gjorde egna undersökningar och rekonstruktioner av heta aktuella fall..och alla behandlades lika..riktiga signalement..osv..Inga fjantiga tillbakablickar på uppklarade brott som stjäl tid...Lägg till en härlig mästrande Brynolf Wendt i studion!

Idag tittar jag väldigt sällan.
Citera
2012-10-13, 22:53
Medlem
Quarrels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Titta på ett Efterlyst för 20 år sen, och idag...Herregud..Det är samma programledare (han var mycket bättre när han var yngre)..men annars känns det som två olika program..På den tiden var det fanimej drag i det..man gjorde egna undersökningar och rekonstruktioner av heta aktuella fall..och alla behandlades lika..riktiga signalement..osv..Inga fjantiga tillbakablickar på uppklarade brott som stjäl tid...Lägg till en härlig mästrande Brynolf Wendt i studion!

Idag tittar jag väldigt sällan.
Jag håller med om att mycket var bättre förr, men absolut inte Brynolf.
Citera
2012-10-17, 21:34
Medlem
IdaAmins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OP.Anderson
Haha, helvete! Det var inte lite gärningsmän med "svensk brytning" idag.

Fast de visste inte om den svarte på slutet bröt på svenska eftersom han inte sa någonting.
Citera
2012-10-17, 21:40
Medlem
Furbo-mans avatar
Ikväll är det verkligen skrämmande. 40 minuter in i programmet har det bara varit solbrända gärningsmän.
Senast redigerad av Furbo-man 2012-10-17 kl. 22:14.
Citera
2012-10-17, 21:43
Medlem
donaukinds avatar
Inga signalement på våldtäktsmannen, alls? Tar de för givet att det är blattar numer?
Citera
2012-10-17, 21:44
Medlem
elefantpenis2002s avatar
bara negersmuts ikväll på kamerorna undra ration nordmän-bruna är på överfallsrån?10-90%?stäng gränserna och utvisa kriminella smutsfolk nu.
Citera
2012-10-17, 21:46
Medlem
docktorhexs avatar
Och nu gråter hela Sverige med Jhonnys rånare, så synd om en utländsk rånare det kan vara och hade han vetat om kamerorna så hade han hjälpt Jhonny.......Ja eller hur det köper vi Svenskar oxå som allt annat trams. Jag ger detta 1månad sen är allt glömt och Jhonnys rånare ute igen
Citera
2012-10-17, 21:49
Medlem
"Hade jag vetat det var kameror där hade jag inte rånat honom utan hjälpt honom''. lite svårt att tycka synd om den jäveln när han sitter i rätten o ska tröstas!!
Citera
2012-10-17, 21:50
Medlem
elefantpenis2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex
Och nu gråter hela Sverige med Jhonnys rånare, så synd om en utländsk rånare det kan vara och hade han vetat om kamerorna så hade han hjälpt Jhonny.......Ja eller hur det köper vi Svenskar oxå som allt annat trams. Jag ger detta 1månad sen är allt glömt och Jhonnys rånare ute igen

exakt ska vi tycka synd om denna apa nu? fan heller utvisa han omedelbums.
Citera
2012-10-17, 22:36
Medlem
Det var då ganska många invandrare i dagens program. Eller det var bara det. Sedan när man säger det till en så säger den personen "åh och det är bara invandrare som begår brott eller?". Om det var svenskar som begick ett stort antal av brotten så hade ju programmet sett helt annorlunda ut. Eller är det bara jag?
Citera
2012-10-18, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av docktorhex

Nej, domen har inte kommit, den skulle avkunnas i slutet av oktober.
Nej, rätten vågar inte ge ett milt straff till denna hatade person, då blir det väl upplopp i samhället. Åklagaren har yrkat på 3,5 års fängelse, PLUS utvisning. Så vi kan ju hoppas på det!!
Citera
2012-10-18, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smexliq
Det var då ganska många invandrare i dagens program. Eller det var bara det. Sedan när man säger det till en så säger den personen "åh och det är bara invandrare som begår brott eller?". Om det var svenskar som begick ett stort antal av brotten så hade ju programmet sett helt annorlunda ut. Eller är det bara jag?

Dom kallar dessa för flyktingar har jag hört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in