Var ett tag sedan jag såg Efterlyst nu...och jag ser att inget har förändrats!
Nästan bara massa blattar på övervakningsbilderna och i beskrivningarna. Jag blir så jävla trött!! Klarar snart inte av att se detta program, min ilska mot dessa otacksamma parasiter har snart inga gränser!!
För övrigt...för att kommentera några av era kommentarer.
Tycker Tommy är rätt bra faktiskt. Ingen Gw såklart men jag tycker han fyller hans roll bättre än vad jag hade trott att någon skulle kunna göra. Han vekrar kunnig. Tror han är närmare sanningen många gånger än vad Gw är faktiskt.
Hasse Aro kan vara lite löjligt pk ibland. Men allvarligt talat...Det är ju bara en påklistrad fasad, det är jag rätt övertygad om. Vem tror att han verkligen tänker i de banorna om man sitter och pratar med honom privat över en öl? Efter alla år på Efterlyst och att ständigt matas med alla brott som invandrare begår så tror jag inte att han är mer vänligt inställd till dem än du och jag.
...och ang. reklam. JA! Efterlyst är fullständigt söndertrasat av reklam. Det går inte att se det längre på tvn. Jag ser numera på play. Reklam gör mig bara frustrerad, den stjäl min dyrbara tid. Ska man sitta en kväll framför tv´n blir man bestulen på många värdefulla minutrar (timmar) som man kunde ha gjort annat på. Jag tycker det är respektlöst!