2010-11-04, 07:58
Medlem
McHarleyBandits avatar
farfar fick smaka på en äkta finsk Road Trip va fan det är ju inte gratis
Tommy Lindströms frilla borde man få fängelse för
Citera
2010-11-04, 09:54
Medlem
jenna20s avatar
Var ett tag sedan jag såg Efterlyst nu...och jag ser att inget har förändrats!
Nästan bara massa blattar på övervakningsbilderna och i beskrivningarna. Jag blir så jävla trött!! Klarar snart inte av att se detta program, min ilska mot dessa otacksamma parasiter har snart inga gränser!!

För övrigt...för att kommentera några av era kommentarer.
Tycker Tommy är rätt bra faktiskt. Ingen Gw såklart men jag tycker han fyller hans roll bättre än vad jag hade trott att någon skulle kunna göra. Han vekrar kunnig. Tror han är närmare sanningen många gånger än vad Gw är faktiskt.

Hasse Aro kan vara lite löjligt pk ibland. Men allvarligt talat...Det är ju bara en påklistrad fasad, det är jag rätt övertygad om. Vem tror att han verkligen tänker i de banorna om man sitter och pratar med honom privat över en öl? Efter alla år på Efterlyst och att ständigt matas med alla brott som invandrare begår så tror jag inte att han är mer vänligt inställd till dem än du och jag.

...och ang. reklam. JA! Efterlyst är fullständigt söndertrasat av reklam. Det går inte att se det längre på tvn. Jag ser numera på play. Reklam gör mig bara frustrerad, den stjäl min dyrbara tid. Ska man sitta en kväll framför tv´n blir man bestulen på många värdefulla minutrar (timmar) som man kunde ha gjort annat på. Jag tycker det är respektlöst!
Citera
2010-11-04, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Var ett tag sedan jag såg Efterlyst nu...och jag ser att inget har förändrats!
Nästan bara massa blattar på övervakningsbilderna och i beskrivningarna. Jag blir så jävla trött!! Klarar snart inte av att se detta program, min ilska mot dessa otacksamma parasiter har snart inga gränser!!
Delade känslor från min sida. Å ena sidan får man vara tacksam över att man får se verkligheten utan hårt vitpixlade bilder alá Aftonbladet/Expressen, men å andra sidan väcks en enorm ilska mot dessa parasiter.

Citat:
För övrigt...för att kommentera några av era kommentarer.
Tycker Tommy är rätt bra faktiskt. Ingen Gw såklart men jag tycker han fyller hans roll bättre än vad jag hade trott att någon skulle kunna göra. Han vekrar kunnig. Tror han är närmare sanningen många gånger än vad Gw är faktiskt.

Tommy är stabil. Hans överkammning går dock inte att slita blicken ifrån många gånger, vilket resulterar i att man inte lyssnar på vad han säger.
Citera
2010-11-04, 23:35
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ostskiva
Två program utan ett enda tips om bögvåldtäktsmannen. Märkligt.

Han var nog bara här på visit/turistade..verkar mest troligt i alla fall.

Ja Tommys överkam. Programmet när de var i Malmö, utomhus i blåst, kunde jag bara tänka på om vinden skulle slå över hans överkam eller inte. Vad han sa var mest ett blurr..Tycker han är okej ändå, man kan inte räkna med en ny GW.
Citera
2010-11-10, 19:15
Bannlyst
Efterlyst Ikväll

Ja hur många är det som ska kolla på efterlyst ikväll då?

-Och vad tycker ni om programmet?
Citera
2010-11-10, 19:17
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Tycker det är lite småtråkigt. Har bara kollat på det en gång och bara för att en "bekant" var med...
Citera
2010-11-10, 19:23
Avstängd
sossesuspensoars avatar
Jag kollar gärna inte på efterlyst. Läser hellre vad som hänt i tidningen. Står definitivt inte ut med reklamavbrotten!
Citera
2010-11-10, 19:29
Medlem
dumbaZs avatar
samma sak varje gång, börjar bli lite tråkigt i längden.
Citera
2010-11-10, 20:27
Medlem
Forbliranonyms avatar
Ska dock handla om nån som lyckats komma över stora pengar på nätet idag han är svensk och efterlyst av fbi tror jag. Så ikväll måste man ju självklart se.
Citera
2010-11-10, 20:58
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Kvällens avsnitt är frågan om jag kommer överleva...ty jag kan garantera att 35 minuter kommer handla om att man gripit en man i Malmö....också kommer man helt i onödan skicka Jenny Gorman(som pratar rätt underligt) till en plats som man kommer kalla "Live" där hon kommer ställa trötta stängda frågor som en Malmö polis som pratar skånska inte vill besvara utav ekologiska skäl

man vet att det riktiga programmet börjar när Hasse yppar dom bevingade orden
"och där lämnar vi rapporteringen om den gripen mannen i malmö"
efter pausen tar vi upp ett 120 år gammalt dråp med knölpåk som kanske inte kommer gå att lösa,
sedan avrundar vi med att Tommy visar hur man klipper till vinters frisyrer med en skalpell,
sedan lämnar Hans över till "Lennart" som kommer att berätta läspande & spottande
att ingen har ringt ikväll förutom det obligatoriska samtalen där man tipsar om att
Malmö skytten har blivit gripen, emellan detta så kryddar vi programmet med reklampauser
var 5 minut, väl mött
Citera
2010-11-10, 21:00
Medlem
NU börjar det! Men det var bättre när GW satt där och väste och snusade... Men det går väl an nu med, med Tommy "Cowboy med snygg frisyr" Lindström...
Citera
2010-11-10, 21:03
Medlem
TobiasFunkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Kvällens avsnitt är frågan om jag kommer överleva...ty jag kan garantera att 35 minuter kommer handla om att man gripit en man i Malmö....också kommer man helt i onödan skicka Jenny Gorman(som pratar rätt underligt) till en plats som man kommer kalla "Live" där hon kommer ställa trötta stängda frågor som en Malmö polis som pratar skånska inte vill besvara utav ekologiska skäl

man vet att det riktiga programmet börjar när Hasse yppar dom bevingade orden
"och där lämnar vi rapporteringen om den gripen mannen i malmö"
efter pausen tar vi upp ett 120 år gammalt dråp med knölpåk som kanske inte kommer gå att lösa,
sedan avrundar vi med att Tommy visar hur man klipper till vinters frisyrer med en skalpell,
sedan lämnar Hans över till "Lennart" som kommer att berätta läspande & spottande
att ingen har ringt ikväll förutom det obligatoriska samtalen där man tipsar om att
Malmö skytten har blivit gripen, emellan detta så kryddar vi programmet med reklampauser
var 5 minut, väl mött

Haha spot on! Hon som intervjuar är alltid sjukt koncentrerad på nästa fråga så hon lyssnar inte på vad den intervjuade svarar. Kvalitetsreporter!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in