2012-09-27, 20:20
Medlem
Fan vad irriterad jag blir på efterlyst. När det handlade om rånet så var beskrivningen "blek ljus hy".

Om det skulle varit en väldigt mörkhyad människa, skulle de aldrig få för sig att säga väldigt MÖRK hy.
Citera
2012-09-28, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KalleSvartBoll
tog dom fast de 3 som misshandlade killen på fridhemsplan?

hoppas dom får fast dom där jävla idioterna. Efter misshandeln fångas han på bild och skrattar som om ingenting har hänt, vidrig människa, dom måste åka fast.
Citera
2012-10-03, 21:11
Medlem
okok1s avatar
Skulle aldrig våga gå utan vapen om jag bodde i en storstad. Hur tänker folk?

Oj, Vallentuna. Inte många som bor där

Kanske dags att beväpna sig redan nu.
Senast redigerad av okok1 2012-10-03 kl. 21:14.
Citera
2012-10-03, 21:16
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1

Någon borde ju fan ha sett något. Vallentuna är inte stort, som sagt.
Citera
2012-10-03, 21:27
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Skulle aldrig våga gå utan vapen om jag bodde i en storstad. Hur tänker folk?

Tror bara att det är en tidsfråga innan dessa killar kommer torska. Vallentuna är precis som du säger en liten förort och antalet människor som bor där och är kapabla att gå så långt är väldigt begränsat.
Citera
2012-10-04, 07:47
Bannlyst
Profilen på mördarna är ju uppenbar. Tre 40kg ungdomar som becknar alternativt är småkriminella i språk. Förmodligen första gången de begår ett brott på det sättet. Garanterat rökande småtjuvar. Hade man bott i en sådan liten håla hade man ju direkt förstått vilka det är. Folk måste bara begrava tankar om att "....Nej han skulle aldrig göra något sådant" och inse att det förmodligen är ett par vilsna töntar som gärna är tuffa i tal.
Citera
2012-10-05, 20:17
Medlem
Underligt att de inte skrivs med om dessa 4 personer som lurade till sig 1.8 miljoner på banken..

Minns jag inte fel skulle dessa fyra upp i rätten idag, men enbart en är anhållen - han som lämnade in sig själv, som efterlyst visade bilder på -
Skulle ha vart ett större inslag om dessa, om han inte lämnat in sig själv tydligen.

Finns massor av "skumigheter" bland dessa.
Citera
2012-10-10, 21:28
Medlem
donaukinds avatar
Har det vänt nu, så de måste ha snyfthistorier om invandrare nu så de inte blir kallade rasister?
Citera
2012-10-10, 21:35
Medlem
okok1s avatar
En ny Mangs kanske..
Citera
2012-10-10, 21:44
Medlem
MADEofSTONEs avatar
Citat:
En ny Mangs kanske..

Dom borde ha lite mer på fötterna innan man går ut med sådana teorier...
Den andra dödsknarkarmisshandeln vid fridhemsplan verkar vara ett slagsmål mellan två grupperingar. Tror att "brottsoffren" skulle gett sig till själva annars. Med tanke på uppmärksamheten i efterlyst och heilandet kanske dom ger sig till känna för att kassera in lite kränknings-pengar.
Citera
2012-10-11, 21:13
Medlem
banonass avatar
Efter vad jag har hört så var det ingen man utan ett ensamkommande flyktingbarn med helskägg som använde sig av en stulen cykel . . . . . . självklart så är han välkommen att stanna också.
Citera
2012-10-13, 13:36
Medlem
Johannes Jakobssons inträde som redaktör för Efterlyst har minst sagt förändrat programmet i alla fall, och inte är det till det bättre.
Signalement är ju något som de numera lika gärna kan sluta med att uppge för de är alltid så allmänna som möjligt, totalt värdelösa med andra ord.

Lägg ner skiten...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in