2009-11-26, 14:34
Medlem
KemiRockarFetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cousin Cocaine
Det var nog ta mig fan det mest idiotiska jag läst på FB under 2009.

Jag tycker det är helt ok att Hasse Aro visar lite känslor då och då, det är mänskligt, vi (du är undantaget) kan förstå honom. Att som en flock babianer ge sig på en ensam kille är ingenting annat än svinaktigt.

Sån här skulle ju inte vara fel om man blev attackerad av ett gäng i t-banan:
http://www.youtube.com/watch?v=D99NHb6B03s
Citera
2009-11-26, 15:33
Medlem
nero1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett

Det är vad jag kallar humor..
Citera
2009-11-26, 15:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KemiRockarFett
Hahaha, "Gets nasty? Get down to business"
Citera
2009-11-26, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sufferstream
Jag kan se rubrikerna framför mig: RASIST SKANDAL SKAKAR SVERIGE!

Följt av:

Efterlyst läggs ner, Leif GW anmäls för hets mot folkgrupp och kränkning, riskerar upp till 10års fängelse.

Tur då för att Efterlyst sänds igenom England så då gäller inte Svensk lag. Förövrigt så är det väl olagligt att publicera bilder från en övervakningskamera till allmänheten i Sverige och därav så måste Efterlyst byta lagbok för att kunna uppfylla syftet med programmet.
Senast redigerad av Znorken 2009-11-26 kl. 18:39.
Citera
2009-11-26, 18:44
Medlem
Citat:
Det var nog ta mig fan det mest idiotiska jag läst på FB under 2009.

Jag tycker det är helt ok att Hasse Aro visar lite känslor då och då, det är mänskligt, vi (du är undantaget) kan förstå honom. Att som en flock babianer ge sig på en ensam kille är ingenting annat än svinaktigt.

Äch, slappna av. Blattarna som var 7 pers och slog ner, högg och hoppade på en ensam kille, det är grov misshandel och något jag knappast stödjer öht. Men...det andra fallet blev bara allvarligt pga att han slappa i backen. Om du kollar noga på vad som händer så är det följande:
1. Utdragen ur vagnen
2. Slitandes mellan killarna
3. En av killarna måttar ett slag (oklart om det träffar eller ej)
4. Hästsvansen kickar honom i nyllet
5. Han slappar i backen

Det är trots allt bara en av killarna som gör något, och han lägger en spark som träffar klockrent i nyllet. Otur händer och detta fallet var ett av dem, men vidare allvarligt "överfall" anser jag knappast att det var. Isåfall lever du ett otroligt fridfullt liv!
Senast redigerad av maci 2009-11-26 kl. 18:47.
Citera
2009-11-26, 19:00
Medlem
jirlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maci
Blev förvånad att GW uttryckte sig om invandrare som han gjorde. Tyvärr gjorde han det strax efter ett fall med svenskar som kickat en kille.

Tyckte dock inte att misshandeln var speciellt allvarlig i sig, det var ju bara en spark som satt som ett smäck. Killen de sparkade ner va ju bara lite kass på att ta emot sparkar.

Jag är ganska säker på att jag vet vem killen i hästsvans är. Men varför hjälpa den äckliga gris som står och kaxar i Efterlyst varje gång det är någon som använt våld? Han är ju bara löjlig med alla sina "idioter", "svin" ets. Skulle inte direkt gråta om jag fick se honom som offer i Efterlyst.

nej sparken var nog inte så farlig, den knockade honom nog bara lite, det är det hårda golvet på perrongen som inte ger efter något när huvudet slår emot så skallen skadas rejält.
Citera
2009-11-26, 20:22
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Äch, slappna av. Blattarna som var 7 pers och slog ner, högg och hoppade på en ensam kille, det är grov misshandel och något jag knappast stödjer öht. Men...det andra fallet blev bara allvarligt pga att han slappa i backen. Om du kollar noga på vad som händer så är det följande:
1. Utdragen ur vagnen
2. Slitandes mellan killarna
3. En av killarna måttar ett slag (oklart om det träffar eller ej)
4. Hästsvansen kickar honom i nyllet
5. Han slappar i backen

Det är trots allt bara en av killarna som gör något, och han lägger en spark som träffar klockrent i nyllet. Otur händer och detta fallet var ett av dem, men vidare allvarligt "överfall" anser jag knappast att det var. Isåfall lever du ett otroligt fridfullt liv!
Det kvittar väl om det var sparken eller fallet i backen som orsakade att det rinner hjärnvätska ur hans näsa. Det blev resultatet av detta fega överfall. Jag är helt säker på att offret kan hålla sig för skratt åt dina idiotier.
Citera
2009-11-26, 21:51
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow
nej sparken var nog inte så farlig, den knockade honom nog bara lite, det är det hårda golvet på perrongen som inte ger efter något när huvudet slår emot så skallen skadas rejält.

Han fick tand- och nässkador av själva sparken. Ni som tror det är en dans och "inte så farligt", kan ju be nån sparka in en känga i nyllet på er. Visst det allvarligaste är skallen mot betongen men va fan..

Dom har iaf anmält sig själva till polisen efter programmet...men blattegänget har föga förvånande inte gjort det.
Senast redigerad av wonderland 2009-11-26 kl. 21:56.
Citera
2009-11-26, 22:22
Medlem
Jag håller med om att misshandeln i Vårby gård var av grövre sort men jag blir ändå lite konfunderad för hade dessa tre killar varit invandrare som slagit en svensk så hade det inte låtit likadant. Det kan nog alla hålla med om.
Alla SVIN och IDIOTER som attackerar en ensam person i grupp är vidriga små fegisar som borde låsas in i brutala fängelser. Skicka hela bunten till ett fängelse i USA i några år så lär dom komma tillbaka i högklackat.
Citera
2009-11-26, 22:23
Medlem
Kallixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Han fick tand- och nässkador av själva sparken. Ni som tror det är en dans och "inte så farligt", kan ju be nån sparka in en känga i nyllet på er. Visst det allvarligaste är skallen mot betongen men va fan..

Dom har iaf anmält sig själva till polisen efter programmet...men blattegänget har föga förvånande inte gjort det.
Men det finns namnförslag på några av dem, enligt Efterlysts hemsida.

www.efterlyst.tv3.se den 26/11.

"Där har vi namnförslag, säger Lennart Gustafsson som tar emot tipsen som kommit in till programmet under sändning. Vi har bland annat fått tips från en polis som känner igen två av gärningsmännen. Det verkar bra, fortsätter Lennart Gustafsson.
Det är tack vare er tittare som sådana här fall kan klaras upp. Har du tips att lämna? Tveka inte – ring Efterlyst: 08-702 00 90."

(min fetmarkering ang. telefonnumret.)
Citera
2009-11-27, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jirlow

Precis, själva följderna var allvarliga men "överfallet" kan jag faktiskt inte se som vidare ovanligt eller allvarlig.

Citat:
Det kvittar väl om det var sparken eller fallet i backen som orsakade att det rinner hjärnvätska ur hans näsa. Det blev resultatet av detta fega överfall. Jag är helt säker på att offret kan hålla sig för skratt åt dina idiotier.

Det kvittar inte riktigt. Vi vet ingenting om bakgrunden. Att sparka honom som de gjort anser jag inte är vidare "fegt". Det må vara fegt att köra 3v1 men det som egentligen händer är som sagt bara en kille som sparkar honom. De andra flaxar bara runt!
Med andra ord så är inte "överfallet" vidare allvarligt även om följderna blev det. Det var otur i oturen!

Hade "överfallet" varit på gräs så hade killen troligtvis inte haft några större men efter detta.
Citera
2009-11-27, 00:35
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Precis, själva följderna var allvarliga men "överfallet" kan jag faktiskt inte se som vidare ovanligt eller allvarlig.

Det kvittar inte riktigt. Vi vet ingenting om bakgrunden. Att sparka honom som de gjort anser jag inte är vidare "fegt". Det må vara fegt att köra 3v1 men det som egentligen händer är som sagt bara en kille som sparkar honom. De andra flaxar bara runt!
Med andra ord så är inte "överfallet" vidare allvarligt även om följderna blev det. Det var otur i oturen!

Hade "överfallet" varit på gräs så hade killen troligtvis inte haft några större men efter detta.
Nu var det inte på gräs, så vad du än säger kvarstår faktum att killen fick krosskador och att cerebrospinalvätska rinner ur näsan på honom. Men en spark i ansiktet i din värld är tydligen ingenting. Förmodligen ska det till att nån sätter en kula i lillhjärnan på offret innan det blir "allvarligt".

Oavsett om det bara en person som attackerar och de andra två "flaxar runt" så hamnar offret direkt i ett psykologiskt underläge. Hur ska han kunna veta att de övriga två inte ger sig på honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in