2007-09-04, 21:46
Medlem
Hejsan alal glada FB:are,

Jag har en fråga som en kompis undrade över.

Han ska publicera ett projekt i Movie Maker, men så fort han försöker så blir något fel och han får upp felmeddelandet:

"Windows movie maker har slutat att fungera" och sen står det ju det vanliga som står i alla felmeddelanden i Vista "ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. programmet stängs och du kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet."

Med att publicera projektet menar jag att man måste konvertera projektet för att kunna kolla på deti andra program än movie maker och exempelvis bränna det osv.

Min kompis använder Windows Vista Home Premium.

Tack på förhand,

Jag hoppas att tråden hamnade rätt, var inte helt säker men tyckte att det borde vara rimligt eftersom det är ett av grundprogrammen som man får med i Windows.

Mvh Guldgroda
Citera
2007-12-12, 14:00
Medlem
Herr Krattas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guldgroda
Hejsan alal glada FB:are,

Jag har en fråga som en kompis undrade över.

Han ska publicera ett projekt i Movie Maker, men så fort han försöker så blir något fel och han får upp felmeddelandet:

"Windows movie maker har slutat att fungera" och sen står det ju det vanliga som står i alla felmeddelanden i Vista "ett problem gjorde att programmet slutade fungera korrekt. programmet stängs och du kommer att meddelas om det finns någon lösning på problemet."

Med att publicera projektet menar jag att man måste konvertera projektet för att kunna kolla på deti andra program än movie maker och exempelvis bränna det osv.

Min kompis använder Windows Vista Home Premium.

Tack på förhand,

Jag hoppas att tråden hamnade rätt, var inte helt säker men tyckte att det borde vara rimligt eftersom det är ett av grundprogrammen som man får med i Windows.

Mvh Guldgroda
Jag har precis samma problem..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in