2007-09-04, 19:21
Medlem
Chemicalss avatar
Är de nån som känner till om han är en seriös företagare...tittade lite på hans bilar, men men inte lätt idag när man ska köpa begagnat..tänkte kolla lite här först om de är nån som har ngn erfarenhet ifrån han. Tackar på förhand
Citera
2010-07-30, 20:25
Medlem
LaserApas avatar
Bumpar tråden lite.

Jag funderar på att köpa en bil av dem inom kort. Priset på bilen är tilltalande, frågan är om det är lite väl bra.

Nån som vet vad det är för några som har firman? Är det bra killar?
Citera
2014-10-11, 14:08
Medlem
Lite sent svar men upplysning till framtida köpare, men själv köpte jag bil där våren 2013. Cirka 1-2 månader efter bilköpet så rasade motorn! Ingen seriös firma. Gå till annan!
Citera
2014-10-11, 15:23
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qolet
Lite sent svar men upplysning till framtida köpare, men själv köpte jag bil där våren 2013. Cirka 1-2 månader efter bilköpet så rasade motorn! Ingen seriös firma. Gå till annan!
Det där får du ta och utveckla lite. Vad var det för bil? Hur mycket hade den gått? Vad stod det i köpekontraktet? Vilket bemötande fick du från firman när du lade fram ditt problem?
Köper man en begagnad bil så finns det inga garantier för hur länge den håller.
Vad vet du om hur den körts tidigare t.ex.? Förre ägaren kanske hade chippat bilen och kört som ett svin, vad vet firman om det? Hur ska de kunna ta ansvar för sådant menar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in