Tjena alla FB pundare! tänkte bara skriva en snabb fråga för att få en bekant att sluta upprepa sig om att hon blir bäng på åksjukemedecin som hon får utskriven. Hon påstår att ruset ska vara liknande med ett mofferus och att hon får svårt att röra kroppen. I mina öron låter dock detta som rent och skärt skitsnack och skulle gärna få ett svar på denna fråga eftersom jag själv aldrig anat att åksjukemedecin skulle innehålla sådana substanser
Tjena alla FB pundare! tänkte bara skriva en snabb fråga för att få en bekant att sluta upprepa sig om att hon blir bäng på åksjukemedecin som hon får utskriven. Hon påstår att ruset ska vara liknande med ett mofferus och att hon får svårt att röra kroppen. I mina öron låter dock detta som rent och skärt skitsnack och skulle gärna få ett svar på denna fråga eftersom jag själv aldrig anat att åksjukemedecin skulle innehålla sådana substanser
tack i förhand// KamratKulfot
Man kan bli väldigt seg av sådan medicin, t.ex. det receptfria som finns på apoteket gör en väldigt trött .
Has anyone seen that a pharmaceutical company has had its products removed from shelves, one of the reasons being that its product Travacalm "caused people to want to jump off planes and ships because of the hallucinations".
Patients on morphine often report insomnia, visual hallucinations and nightmares. Used in ACS "Chest Pain beleived to be of cardiac origin" as an adjunct to ...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!