Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-09-04, 18:29
Medlem
PotRockers avatar
Tjena alla FB pundare! tänkte bara skriva en snabb fråga för att få en bekant att sluta upprepa sig om att hon blir bäng på åksjukemedecin som hon får utskriven. Hon påstår att ruset ska vara liknande med ett mofferus och att hon får svårt att röra kroppen. I mina öron låter dock detta som rent och skärt skitsnack och skulle gärna få ett svar på denna fråga eftersom jag själv aldrig anat att åksjukemedecin skulle innehålla sådana substanser

tack i förhand// KamratKulfot
Citera
2007-09-04, 18:37
Medlem
JohnMiltons avatar
Man kan bli lite lite trött och seg på åksjukemedicin, men fan inte mer såvitt jag vet

EDIT: Sluta umgås med fjortisar, hobbypedo

EDIT2: Hade tydligen fel då. Men provocera är ju aldrig fel ändå.
Citera
2007-09-04, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PotRocker
Tjena alla FB pundare! tänkte bara skriva en snabb fråga för att få en bekant att sluta upprepa sig om att hon blir bäng på åksjukemedecin som hon får utskriven. Hon påstår att ruset ska vara liknande med ett mofferus och att hon får svårt att röra kroppen. I mina öron låter dock detta som rent och skärt skitsnack och skulle gärna få ett svar på denna fråga eftersom jag själv aldrig anat att åksjukemedecin skulle innehålla sådana substanser

tack i förhand// KamratKulfot
Man kan bli väldigt seg av sådan medicin, t.ex. det receptfria som finns på apoteket gör en väldigt trött .
Citera
2007-09-04, 18:38
Bannlyst
hon talar sanning. vissa åksjukeiller kan tilloch med ge hallucinationer (tex.Travacalm)
Citera
2007-09-04, 18:53
Medlem
PotRockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
hon talar sanning. vissa åksjukeiller kan tilloch med ge hallucinationer (tex.Travacalm)

okej, oväntat och lockande, tackar för mig för den här gången
Citera
2007-09-04, 18:55
Medlem
Avgrunds avatar
vilket skitsnack.
Citera
2007-09-04, 18:57
Medlem
PotRockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
vilket skitsnack.

ja jag har även jag vart väldigt tveksam, låter som rövarhistorier att det ska ge liknande rus med moffet
Citera
2007-09-04, 18:58
Bannlyst
111

Citat:
Ursprungligen postat av Avgrund
vilket skitsnack.

Citat:
HELLO!

Has anyone seen that a pharmaceutical company has had its products removed from shelves, one of the reasons being that its product Travacalm "caused people to want to jump off planes and ships because of the hallucinations".
http://www.google.se/search?hl=sv&cl...S%C3%B6k&meta=
Citera
2007-09-04, 18:58
Medlem
PotRockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnMilton
Man kan bli lite lite trött och seg på åksjukemedicin, men fan inte mer såvitt jag vet

EDIT: Sluta umgås med fjortisar, hobbypedo

EDIT2: Hade tydligen fel då. Men provocera är ju aldrig fel ändå.

Sa aldrig att vi umgicks, Bekant var ordet, och för det andra så är det coolt att ha tröjjan bakofram^^
Citera
2007-09-04, 19:00
Medlem
Resistances avatar
Hallucinerar man på morfin?
Citera
2007-09-04, 19:02
Medlem
PotRockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INT3L
http://www.google.se/search?hl=sv&cl...S%C3%B6k&meta=

tackar för en mer rak på sak handling
får höra lite mer exakt va den heter och om jag har tur så får jag prova själv o se
Citera
2007-09-04, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Resistance
Hallucinerar man på morfin?
Citat:
Patients on morphine often report insomnia, visual hallucinations and nightmares. Used in ACS "Chest Pain beleived to be of cardiac origin" as an adjunct to ...
tydligen
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in