2007-09-04, 18:02
Medlem
arvid89s avatar
Vad tkr ni om detta grafikkort? https://www.datorbutiken.com/home/de...oduct=ASN88GTS

Nvidia GeForce 8800 GTS, 640 mb, 500 mhz klockhastighet, std fr Dx10, anpassat fr vista (vilket jag har)...
S, vad tkr ni? Det r dessutom det billigaste p den lagliga marknaden!
Citera
2007-09-04, 21:49
Medlem
Ett monsterkort, men r det vad du vill ha s r det ju bra. Finns dock (nstan) lika bra fr betydligt mindre pengar. Dx10 r inget som du har anvndning av idag, snarare om 2 r ungefr s planerar du att kpa nytt grafikkort oftare n s behvs inte just de bitarna. "Vista-anpassningen" avser inget annat n just DX10 (som av ngon anledning ej slpptes fr XP).

Var beredd bara p att knna dig lurad om 6 mn nr nnu snabbare kort kommer o ditt sjunker i pris som en sten.
Citera
2007-09-04, 22:35
Medlem
HATs avatar
Nstan ett snt har jag (ett 8800 GTS med 640 MB), och det r grymt. Mycket snabbt och mycket minne vilket gr att mnga nya spel kan ha sjukt snygga och detaljerade texturer i hga upplsningar. Om du tycker att det r okej att spendera s mycket pengar p ett grafikkort s kommer du inte bli besviken.
Citera
2007-09-05, 12:06
Medlem
datajesuss avatar
ven om trden borde flyttas till hrdvara istllet s vill jag passap att ppeka vikten av snabbt och stort paket med ram-minnen till detdr kortet. 2gb snabbt minne borde vara minsta man kan begra till detdr. med frdel s borde du ha 4gb om det ska bli riktigt kul. processorn och resterande utrusning br vara p par dr med..
Citera
2007-09-05, 12:09
Medlem
Ranknfiles avatar
Brutalt kort
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in