Flashback bygger pepparkakshus!
2007-09-03, 23:11
Bannlyst
Hallå!

Tänkte kolla med alla kunniga här som jag bir impad av att läsa alla era svar!!
Har sett att dä finns en "mall" och visa regler ang kur upläggmen jag kör på här så får vi se vad som händer!!
D va ett j..vla bra tag sen jag tryckte och nu tänkte eller jag ska köra en kur, men har inte all koll längre har ju läst mkt här men det är ju olika förslag och tycke..
Jag har 20 sustanon 250mg och ca 3ml testosterone cypionate samt ca 4ml Ganabol..

Så till frågan något ex på hur jag ska köra igång det hela?? Tog ett snack med en kompis som inte längre e aktiv men han sa att det "nya" är att köra igång hårt och inte intervall modellen. för att annars så kommer min egen produktion av tillväxthormon(lr var det testosterone) efter en intervall kur sjunka så pass mkt att det kommer att ta en bra tid innan kroppen sj producerar GH (Testo)..

Så finns där någon knackad fan som vet hur jag ska slänga ihop min kur så att jag får ut max av det, kanske inte ska köra alla susta, utan dela upp d på två kurer??och hur ska jag göra med testo cypio, ganabol?? ja en massa frågor och funderingar..

Tack på förhand!!!

Dammer
Citera
2007-09-03, 23:39
Medlem
3ml cyp och 4ml ganabol (boldenone) är ju inte mkt att hänga i granen skulle skippat det eller köp på dig mer kör annars 2 susta/vek 10 vek
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in