• 1
  • 2
2007-09-03, 20:49
Medlem
_Lizzi_s avatar
Okej pojken ska pierca sig och gick förut o köpte bedövningssalva på apoteket.......
(Och halva iden med att pierca sig försvann just)

Är detta verkligen bra att ha på före?? Har hört att huden beter sig konstigt om man har på sånt, men det kanske bara gäller tatueringar??

Salvan heter Emla och ska tas på 1-2 timmar före.
På apoteket tyckte dom att man kunde använda salvan... Men ja ja det är pojken som ska ha den. Så vad säger ni? kan man ha det eller slutar det illa?

(okej inga föredrag om att det är moraliskt fel etc. )
Citera
2007-09-03, 21:11
Medlem
TheFarSidees avatar
Vet inte själv, men det är väl bara gå och fråga han som ska göra piercingen någon dag innan? Lär ju funka
Citera
2007-09-03, 21:12
Medlem
LadyTieras avatar
Mein gott vilken mes han är, jag piercade båda utan problem, svor till lite eftersom den andra piercingen gjordes sakta.

salvan är helt onödig
Citera
2007-09-03, 22:04
Medlem
Bitemarkss avatar
måste man har bedövning när man ska pierca sig så kan man lika gärna ha fejkpiercing, lika fegt.
Citera
2007-09-03, 22:23
Medlem
SmurfJeffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Mein gott vilken mes han är, jag piercade båda utan problem, svor till lite eftersom den andra piercingen gjordes sakta.

salvan är helt onödig

Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
ja någon här som har det?

(har tittat på goddess_p's bilder och blivit enormt sugen på att sätta i 2 barblar i mina.)

smärta? (duh, skala)
bedövning? (jag vet, no pain no gain, men jag är tjej och behöver inte tåla smärta)

läkning? (tid,kan man ha bh?)

Kan man ta båda på en gång? (lika bra att få det gjort)

bästa stället?
Att vara tuff efteråt går alltså?

Dessutom, det är väl inte smärtan man är ute efter?
Citera
2007-09-03, 22:45
Medlem
LadyTieras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfJeffel

Jag insåg hur löjligt det var med bedövning och körde utan. Klart jag kan vara tuff nu, jag klarade av det utan problem alls.
Citera
2007-09-04, 22:20
Medlem
Crenshaw Punchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfJeffel

no pain no gain!
Citera
2007-09-04, 22:34
Medlem
wigwaggles avatar
Min dotter föddes med ett jordgubbsmarke på ansiktet, det togs bort med Laser och hon fick emla salva för att dämpar smartan. Efteråt ett stort ispaket. Hon klagade aldrig trots att hon hade brännmärken i ansiktet. Sedan har hon fått lov att pierca sig i tungan och en industrial av sin pappa trots att hon är under 18, utan emla salvan. Kan en 16 årig tjej göra det utan att klaga så kan en "vuxen" kille göra det, om inte så är han för mesig att vara med. gnyr han som en bebis så är han inget att vara med....
Själv piercad jag en hafada och min tjej en hood som förlovningsringar.... Lite smarta ska man tåla.
Citera
2007-09-05, 07:13
Medlem
McRills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wigwaggle
Min dotter föddes med ett jordgubbsmarke på ansiktet, det togs bort med Laser och hon fick emla salva för att dämpar smartan. Efteråt ett stort ispaket. Hon klagade aldrig trots att hon hade brännmärken i ansiktet. Sedan har hon fått lov att pierca sig i tungan och en industrial av sin pappa trots att hon är under 18, utan emla salvan. Kan en 16 årig tjej göra det utan att klaga så kan en "vuxen" kille göra det, om inte så är han för mesig att vara med. gnyr han som en bebis så är han inget att vara med....
Själv piercad jag en hafada och min tjej en hood som förlovningsringar.... Lite smarta ska man tåla.

bara FYI, människor har faktiskt olika smärtgräns. har samtalat med flera människor om piercing i bröstvårtorna samt andra. vissa sade att det nästan inte kändes alls, men för mig var det bland det mest smärtsamma jag gjort, även värre än min prins albert. en hafada kan jag däremot förstå om den inte känns så mycket.
Citera
2007-09-06, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av McRill
bara FYI, människor har faktiskt olika smärtgräns. har samtalat med flera människor om piercing i bröstvårtorna samt andra. vissa sade att det nästan inte kändes alls, men för mig var det bland det mest smärtsamma jag gjort, även värre än min prins albert. en hafada kan jag däremot förstå om den inte känns så mycket.

+1

dom som har låg smärt gräns ska bara vara tysta när det gäller att skryta, dom som får ont som in i helvete och gør det ändå som kan skryta.

har en i brøstvårtan själv gjorde ont som fan men totaly worth it samma har en liten tatuering på foten gjorde ont som fan jag är ganska klen när det gäller smärta som en kärring kan jag erkänna ;P

men dom som går in, kommer ut och säger att dom inte kände någonting ni är minst lika fjantiga som dom med bedøvning , ni kände juh inte mer än dom eller hur så vart är er manlighet? ni har inte lidit någe

Citat:
Ursprungligen postat av wigwaggle

Vad jag hørt så ska det vara en jävla skillnad på tungan och brøstvårtan när det gäller smärta.
Citera
2007-09-06, 18:17
Moderator
evilhoneys avatar
Ursäkta mig men var i helvete sitter "buppisen" på en mans kropp???
Citera
2007-09-06, 18:52
Medlem
Bagwells avatar
När jag piercade tungan kändes det knappt, det var bara svullnaden efteråt som var jobbig. Men bröstvårtorna var fan det värsta jag varit med om. Låg en 5 minuter efteråt och bara flämta. Helt klart den värsta smärtan jag varit med om.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in