Citat:
Ursprungligen postat av McRill
bara FYI, människor har faktiskt olika smärtgräns. har samtalat med flera människor om piercing i bröstvårtorna samt andra. vissa sade att det nästan inte kändes alls, men för mig var det bland det mest smärtsamma jag gjort, även värre än min prins albert. en hafada kan jag däremot förstå om den inte känns så mycket.
+1
dom som har låg smärt gräns ska bara vara tysta när det gäller att skryta, dom som får ont som in i helvete och gør det ändå som kan skryta.
har en i brøstvårtan själv gjorde ont som fan men totaly worth it

samma har en liten tatuering på foten gjorde ont som fan jag är ganska klen när det gäller smärta som en kärring kan jag erkänna ;P
men dom som går in, kommer ut och säger att dom inte kände någonting ni är minst lika fjantiga som dom med bedøvning , ni kände juh inte mer än dom eller hur så vart är er manlighet? ni har inte lidit någe
Citat:
Ursprungligen postat av wigwaggle
Min dotter föddes med ett jordgubbsmarke på ansiktet, det togs bort med Laser och hon fick emla salva för att dämpar smartan. Efteråt ett stort ispaket. Hon klagade aldrig trots att hon hade brännmärken i ansiktet. Sedan har hon fått lov att pierca sig i tungan och en industrial av sin pappa trots att hon är under 18, utan emla salvan. Kan en 16 årig tjej göra det utan att klaga så kan en "vuxen" kille göra det, om inte så är han för mesig att vara med. gnyr han som en bebis så är han inget att vara med....
Själv piercad jag en hafada och min tjej en hood som förlovningsringar.... Lite smarta ska man tåla.
Vad jag hørt så ska det vara en jävla skillnad på tungan och brøstvårtan när det gäller smärta.