2007-09-03, 12:20
Medlem
Arkhons avatar
Förolämpade en moderator i ett forum igår och fick en tillsägelse för det. Jag tror inte jag hade fått något liknande om det varit en användare jag förolämpat. Är detta enligt reglerna?
Citera
2007-09-03, 12:35
Medlem
Ladidas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhon
Förolämpade en moderator i ett forum igår och fick en tillsägelse för det. Jag tror inte jag hade fått något liknande om det varit en användare jag förolämpat. Är detta enligt reglerna?
Du fick väl ändå en tillsägelse för brott mot 0.6, dvs kritik mot modererande skall tas i pm.

Och nej, det var inte jag som gav honom tillsägelsen.

När jag läser ditt inlägg ser det då i mina ögon helt korrekt ut.
Citera
2007-09-03, 13:00
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ladida
Du fick väl ändå en tillsägelse för brott mot 0.6, dvs kritik mot modererande skall tas i pm.

Och nej, det var inte jag som gav honom tillsägelsen.

När jag läser ditt inlägg ser det då i mina ögon helt korrekt ut.

Intressant. Då var väl tillsägelsen befogad, men kritiken mot den modererande var dock endast en del av inlägget, hela inlägget togs bort. Dåligt skött, men det var inte mitt längsta inlägg direkt, det är viktigt dock att jag tar fasta på mina rättigheter...
Citera
2007-09-03, 13:01
Medlem
SLOBs avatar
Såvitt jag kan se är det en klockren 0.6'a.

Citat:
Intressant. Då var väl tillsägelsen befogad, men kritiken mot den modererande var dock endast en del av inlägget, hela inlägget togs bort. Dåligt skött, men det var inte mitt längsta inlägg direkt, det är viktigt dock att jag tar fasta på mina rättigheter...

Spelar egentligen ingen roll, vi rensar inte inlägg vid regelbrott.

/S
Citera
2007-09-03, 13:58
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Såvitt jag kan se är det en klockren 0.6'a.

Spelar egentligen ingen roll, vi rensar inte inlägg vid regelbrott.

/S

Ok, så länge det är accepterat att tala illa om moderatorer så är jag nöjd.
Citera
2007-09-03, 22:03
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ok, så länge det är accepterat att tala illa om moderatorer så är jag nöjd.

Är du lika nöjd om det är accepterat att moderatorer talar illa om medlemmar? Eller i värsta fall om just dig?
Citera
2007-09-04, 13:22
Medlem
Arkhons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
Är du lika nöjd om det är accepterat att moderatorer talar illa om medlemmar? Eller i värsta fall om just dig?

Är detta något kryptiskt sätt att säga 'din tid är räknad'?

Det skall vara lika accepterat för moderatorer att tala illa om medlemmar som att medlemmar talar illa om moderatorer. Det är dock lite Below Surface/Moderskeppet-aktigt att snacka skit om medlemmar bakom deras rygg, det hoppas jag att ni inte sysslar med i Outlaw? Ni kan möta mig i PM, man mot man.
Citera
2007-09-04, 13:53
Medlem
ischs avatar
Citat:
Är detta något kryptiskt sätt att säga 'din tid är räknad'?

Det skall vara lika accepterat för moderatorer att tala illa om medlemmar som att medlemmar talar illa om moderatorer. Det är dock lite Below Surface/Moderskeppet-aktigt att snacka skit om medlemmar bakom deras rygg, det hoppas jag att ni inte sysslar med i Outlaw? Ni kan möta mig i PM, man mot man.

Saken är att det är lika ok att tala illa om moderatorer som det är att tala illa om vanliga medlemar. Skillanden är bara att man inte skall diskutera saker rörande moderatoråtgärder i tråden utan tar det i första hand genom PM. Jag har inget problem med att det finns folk som säger att det ogillar mig på forumet. Det är något man få ta om man är en aktiv medlem och säger vad man tycker. Alltid stampar man på någons tår.
Citera
2007-09-04, 14:21
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Saken är att det är lika ok att tala illa om moderatorer som det är att tala illa om vanliga medlemar. Skillanden är bara att man inte skall diskutera saker rörande moderatoråtgärder i tråden utan tar det i första hand genom PM. Jag har inget problem med att det finns folk som säger att det ogillar mig på forumet. Det är något man få ta om man är en aktiv medlem och säger vad man tycker. Alltid stampar man på någons tår.
Det är lika ok att säga till ngn att man gillar dem,det värmer ju oxå
Jag gillar dig som mod isch,rak,koncis o alltid ett bra svar.
Citera
2007-09-04, 15:20
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Det är lika ok att säga till ngn att man gillar dem,det värmer ju oxå
Jag gillar dig som mod isch,rak,koncis o alltid ett bra svar.

Tack tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in