2009-08-04, 14:03
Medlem
Roland Bjurh r den som lyckats bst av alla dessa.
Citera
2009-08-04, 14:28
Medlem
Hardgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av korv20000
Listan r garanterat fejk. Hur i hela fridens namn skulle den kunna lcka? Slja fr pengar? Nja, inte troligt, det haDE kommit fram frn de kriminella att en snut sljer listor.

Tappa bort s att ngon hittar? Nja, inte heller troligt, med tanke p att det troligtvis inte r en lista skriven p papper.

Fejk? Hela nyheten idag r ju att rikskrim bekrftar att listan r ute. Varfr skulle den INTE lcka med s mycket annat som lcker frn den organisationen. klart listan finns p papper. Du menar att dokumentet inte gr att skriva ut utan alla gr runt med sm datorer dr dokumentet ligger.
Citera
2009-08-04, 14:31
Medlem
Tantaloras avatar
Sammanfogat ytterligar en trd med denna.

Allt om Rikskrims 100-listan/Alcatraz-projektet str nu i denna trd.

/Mod
Citera
2009-08-04, 14:33
Medlem
multimegas avatar
Vem r Tony frn Spanien, kan ngon sga ngot mer om honom?.
Citera
2009-08-04, 14:52
Medlem
Jag orkar inte kolla igenom alla sidor kan ngon lnka till listan som redan vet vilken sida den r p
Citera
2009-08-04, 14:55
Medlem
nackepas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sötgöran
Det knns ju inte som att polisen skulle ha ngonting att frlora p att listan kommer ut i alla fall! Dom som r med p den mste ju redan innan ha vetat att polisen spanar p dom! Bara hoppas att dom ger sej p varandras vnner och familjer

Mest knda och vldsamma frontfigurer bland namnen. Var finns hjrnorna? De riktigt tunga? Detta fr mig att undra ver om denna lista r en bluff frn rikskrim i syfte att frvilla?
Citera
2009-08-04, 15:17
Medlem
DanteAlighieris avatar
Fortfarande ingen som har den officiella listan?
Citera
2009-08-04, 15:31
Medlem
punters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eeek1
Jag orkar inte kolla igenom alla sidor kan ngon lnka till listan som redan vet vilken sida den r p.

Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Mest knda och vldsamma frontfigurer bland namnen. Var finns hjrnorna? De riktigt tunga? Detta fr mig att undra ver om denna lista r en bluff frn rikskrim i syfte att frvilla?.

Ja Eeek1, Det orkar fan inte jag heller! Hittade en lista efter ngra sidor som definitivt inte r den sanna och rtta! r det ingen som lyssnat p nyheterna? Den/dom riktiga listorna skall ju innehlla information om relationer, knda bekanta, familjer, relationer till andra p listan, vilka fordon dom ker, registreringsnummer p fordon dom ger eller ofta frdas i m.m.m.m.....

S upp till bevis! Producera dom korrekta listorna med all information s kan jag brja tro p dom! Men ngon lista med Valle, Knatte, Fnatte och Tjatte p kommer inte jag personligen att tro p!

Den som kan producera listorna gr ju dessutom samhllet en tjnst d dom redan finns i "kriminella cirklar" (citat frn ekot!) och blir sld! Om listan/orna sledes blir allmn knnedom s tar vi ju bort inkomsten frn ngon kriminell som nu tjnar storkovan p att slja den till andra kriminella!

Listan ver Stockholms ln vet vi r sann nr vi ser 98 namn p personer bosatta i Botkyrka dr folksporten r vrdetransportsrn!
Citera
2009-08-04, 16:03
Bannlyst
Jag kommer vara p listan ass det r synd men jag vill inte sga mitt namn .
Citera
2009-08-04, 16:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelen14

hahaha.. det r listan ver dom "farligaste" inte dom "dummaste".. s var lugn.. du r inte med!
Citera
2009-08-04, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelen14

MEN SLUTA ATT LJUGA! Du och vlado20 tar priset. fattar inte varfr jag blir arg nr jag borde ligga och gapskratta. Men du r fan helt otrolig. SLUTA LJUG. Alla dina andra inlgg handlar om GTA4,xbox,grafikkort m.m. S LGG NER.
Citera
2009-08-04, 16:31
Medlem
lurifix81s avatar
Hur fan hittar jag denna listan? jag r orolig att jag finns med p den och det vill jag verkligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in