Citat:
Ursprungligen postat av Eeek1
Jag orkar inte kolla igenom alla sidor kan ngon lnka till listan som redan vet vilken sida den r p.
Citat:
Ursprungligen postat av nackepa
Mest knda och vldsamma frontfigurer bland namnen. Var finns hjrnorna? De riktigt tunga? Detta fr mig att undra ver om denna lista r en bluff frn rikskrim i syfte att frvilla?.
Ja Eeek1, Det orkar fan inte jag heller! Hittade en lista efter ngra sidor som definitivt inte r den sanna och rtta! r det ingen som lyssnat p nyheterna? Den/dom riktiga listorna skall ju innehlla information om relationer, knda bekanta, familjer, relationer till andra p listan, vilka fordon dom ker, registreringsnummer p fordon dom ger eller ofta frdas i m.m.m.m.....
S upp till bevis! Producera dom korrekta listorna med all information s kan jag brja tro p dom! Men ngon lista med Valle, Knatte, Fnatte och Tjatte p kommer inte jag personligen att tro p!
Den som kan producera listorna gr ju dessutom samhllet en tjnst d dom redan finns i "kriminella cirklar" (citat frn ekot!) och blir sld! Om listan/orna sledes blir allmn knnedom s tar vi ju bort inkomsten frn ngon kriminell som nu tjnar storkovan p att slja den till andra kriminella!
Listan ver Stockholms ln vet vi r sann nr vi ser 98 namn p personer bosatta i Botkyrka dr folksporten r vrdetransportsrn!