2007-10-28, 03:21
Medlem
Wurztens avatar
Fester r boss fr HA Malm. Jag slngde in namnet i brjan av trden fr att testa en skribent. Om han r p listan eller inte vet jag inte.
Citera
2007-10-31, 13:41
Medlem
serotonins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alexgr
Ni har gjort 2 personer av en..... han har fyra namn...

Ali Reza Dashti Pour heter han, gammal bekant. Blev lite frvnad nr jag sg hans namn.
Ska tydligen vara ledare fr Tigrarna. Vad mer har han gjort d, ngon som vet?
Citera
2007-11-03, 16:20
Medlem
Har Fester varit boss sen Mller avgick?
Citera
2007-11-08, 18:12
Medlem
Berisha

Det snackades tidigare om Kujtim Berisha, Putte Berisha och Taher (som blev mrdad)... r de tre syskon? Hur gamla r dom typ?
Citera
2007-11-18, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Sitter inte Dalle nu? Piskade vl p ett fruntimmer om jag inte r helt felunderrttad.

Helt fel ute... Hans flickvn r psykopat visade det sig och hon hade hittat p allting, han friades frn samtliga punkter, d hennes och hennes andra vittnens berttelser var helt olika ... men detta har man inte hrt nt om i media, bara nr dom blir "dmda" eller hktade, aldrig nr de blir friade... pinsamt. Han ville gra slut och hon gjorde allt fr att han inte skulle gra det, hon gick vl lite lngt nr han vl gjorde det? men media, polis och vriga tackar inte nej till en sn historia hon drog till med

s nej han sitter inte inne, dock satt han oskyldigt hktad i ca 3 mnader, men det var lnge sedan nu. i vras.
Citera
2007-11-18, 23:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av d_renfro
Det snackades tidigare om Kujtim Berisha, Putte Berisha och Taher (som blev mrdad)... r de tre syskon? Hur gamla r dom typ?

Kujtim r/var bror till den nu avlidne Taher

Skulle tro att Kujtim r 43-46 r

Vem Putte r vet jag inte, kan det vara Kujtim's son tro?

Hur som, ni som var med p bl tomat eller ven ngra r tidigare kommer skert ihg Kujtim och Taher's pappas roliga nattklubb, 88:an, klubben dr Pekka Langers son spelade skivor

Under flera r sg det dystert ut fr Kujtim, mycket skit men sen en dag stilade han till sig och nu gr det mycket bra fr familjen igen.

Vill nog ven pst att Kujtim r en person man inte ska vara ovn med.

Nn som kommer ihg Kenta Kofots sidekick Peter Ledare?

Aj fan, fel lista.. Kriminella kndisar i Sthlm p 80 talet
Citera
2007-12-05, 03:42
Awaiting Email Confirmation
Asswholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soumi 2
Man kan lugn sga att dom 2 personerna typ "ger". Dom 2 personerna kan kanske vara med p listan, fast dom r kanske fr smarta. S dom kanske inte r med p listan (fast det personligen tror jag nd att dom e). Men ska ni ni skriva vilka ni tror e p listan. S kollar vi vad vi kan komma fram til.

De r tillrckligt smarta fr att polisen inte ska veta vilka de r eller ha med dem p sin lista, men inte tillrckligt smarta fr att inte bertta om sin verksamhet till en kille som sitter och lgger ut info om dem p ett ppet forum p ntet??

Hmmm...

Fressten va detta fr lista? Det nda sttet att veta med 100% skerhet vilka som r med p den riktiga lista r om ngon som har tillgng till den bestmmer sig fr att lgga ut den!

Den lista ni gjort hr r ju byggt p spekulationer!
- "Jag tycker den hr killen ska va med, fr i den frort jag bor i s r han tung och alla grabbarna nere p torget snackar alltid om honom"
Citera
2007-12-05, 04:02
Awaiting Email Confirmation
Asswholes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptoma
Ja, det grs inte sna som svarten och clark olofsson lngre.. Lite synd

Jod,det finns, skillnaden r att p 60-70 talet s vinklade media brottslingar p ett annat stt, som underdogs och workingclass heros. Nu fr tiden vinklar media brottslingar som monster. Dessa fredettingar har dock blivit kvar som ngra slags kndisar. Du skulle aldrig se massmedia skilldra dagens kriminella "kndisar" s som media skildrade dessa herrar under deras "gyllene r".
Citera
2007-12-05, 08:06
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asswhole
De r tillrckligt smarta fr att polisen inte ska veta vilka de r eller ha med dem p sin lista, men inte tillrckligt smarta fr att inte bertta om sin verksamhet till en kille som sitter och lgger ut info om dem p ett ppet forum p ntet??

Hmmm...

Fressten va detta fr lista? Det nda sttet att veta med 100% skerhet vilka som r med p den riktiga lista r om ngon som har tillgng till den bestmmer sig fr att lgga ut den!

Den lista ni gjort hr r ju byggt p spekulationer!
- "Jag tycker den hr killen ska va med, fr i den frort jag bor i s r han tung och alla grabbarna nere p torget snackar alltid om honom"

Mste hlla med dig hr. Det r ju en hemsk lista.
Varfr skicka ut namn som inte redan haft frsta sidan p aftonbladet eller liknande? Vissa killar lackar ju s klart.

Vem fan r du Soumi som tar sig friheten att leka med massa namn ?
Vem du n r s ser det inte bra ut !
Citera
2007-12-05, 11:51
Medlem
Ptomas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asswhole
Jod,det finns, skillnaden r att p 60-70 talet s vinklade media brottslingar p ett annat stt, som underdogs och workingclass heros. Nu fr tiden vinklar media brottslingar som monster. Dessa fredettingar har dock blivit kvar som ngra slags kndisar. Du skulle aldrig se massmedia skilldra dagens kriminella "kndisar" s som media skildrade dessa herrar under deras "gyllene r".

r vl en del av frklaringen men mest handlar det trots allt om att de r lite frgglada typer som gjort en del spektakulrt. Det har med deras personligheter att gra i allra hgsta grad med tanke p intervjuer dr de faktiskt framstlldes som monster men dr deras personligheter lyste igenom etc. Idag ska de flesta skurkar vara hrda och besynnerliga, gillar inte att synas och frottera sig med pressen. Men du fr grna nmna en riksknd likeble skurk som r deras like, jag kommer iaf inte p ngon.
Citera
2007-12-09, 11:09
Medlem
P listan i Svensk Maffia r den en person som r frn rebro, inte svrt att veta vem det r om man r frn den stan. Kommer dock inte skiva ut hans namn hr pga att jag knner killen i frga.
Citera
2007-12-09, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvallerbyttan
P listan i Svensk Maffia r den en person som r frn rebro, inte svrt att veta vem det r om man r frn den stan. Kommer dock inte skiva ut hans namn hr pga att jag knner killen i frga.

Felpost!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in