2007-10-12, 22:03
Citat:
Ursprungligen postat av snorig
Ja det r sant, "svarten" har alltid p rymt, ex massrymmlingen -72 frn Kumla o Bunkern. Sopbilen m.m sen spade han ut fullstndigt, vldsgalning som slagit alla krringar snder och samman, gisslan och bankrn med Lilja 79-100 tals skott p polisbussen. ster. sen gick allt t helvete. nu sitter han 7 r tror jag det var fr ter misshandel av krring och rn med en tokig fan frn bollns i bollns! skall visst bli prst! Olofsson ingen vldsgalning utom nr han klappade till snuten -66 sen med Gunnar N skt polismannen i nykping, norrmalmstordramat, tavlor, sen tjack fr hela slanten o rn.
Kul kille och pokulera med, interligent trots allt! men knd genom press. ja frsta ungen tjejen, r st. Bor vl kvar i spanien! men dom platser inte p den dr fjantiga listan!!!! kortfattat om dessa 2 s.k Kndisarna!
Kul kille och pokulera med, interligent trots allt! men knd genom press. ja frsta ungen tjejen, r st. Bor vl kvar i spanien! men dom platser inte p den dr fjantiga listan!!!! kortfattat om dessa 2 s.k Kndisarna!
ja, man ska ha klart fr sig att bl a dessa tv herrar fascinerar gemene man och ven mig ska tillggas:-) Inte pga ngon form av idolisering utan snarare fr att de r intressanta personligheter. Och jag hller med dig, jag sitter hellre p en de med CO n LIS.
Vad gller listan s platsar de inte ven om jag tror att olofsson r intressant fr polisen och att de hller ett extra getga p honom. Jag har sjlv lagt tv personer till listan vilka r riksknda. Jag vet ngra till som skulle platsa men de kommer jag knappast att droppa, Sen mste jag instmma med en som la ett inlgg att risken finns att ngon droppar ett namn som polis inte knner till men som de med full tacksamhet grna kollar upp. Det vill inte jag bidraga till och det br nog flera vara varse om.