2007-09-05, 17:05
Medlem
qwiiiks avatar
Nu har ju inte jag läst igenom hela tråden men det är Håkan Milds syster
Min storebror har gått i samma klass som flickan i gymnasiet, Natur om jag inte minns helt fel.
Hon kommer från Trollhättan om det är samma mord som jag tänker på
Citera
2007-09-05, 18:12
Medlem
Sir.Ps avatar
Nu är killen häktad.

http://www.sr.se/jonkoping/nyheter/a...rtikel=1579555
Citera
2007-09-05, 18:26
Medlem
hondjävuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aurora Centauro
Nu stämmer inte riktigt det du skriver....Långt ifrån "ALLA" trodde på uppgiften om hennes bror som baneman, många var skeptiska och bl a undertecknad var framme och dementerade och även skrev jag ut namnet på den personen som är utpekad nu. Mitt inlägg blev dessvärre raderat av nån.....

Jag sa "alla" för så var det när jag läste tråden. Någon kan ju ha tänkt annorlunda men jag är ingen tankeläsare...
Citera
2007-09-05, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hondjävul
Jag sa "alla" för så var det när jag läste tråden. Någon kan ju ha tänkt annorlunda men jag är ingen tankeläsare...

Inte bara tänkte, flera var skeptiska till uppgiften om brodern och skrev det också. Men du har rätt i att man ska vara försiktig om man inte är säker.
Citera
2007-09-05, 22:00
Medlem
Ladidas avatar
Grattis!

15 tramsinlägg är borttagna, har snorungarna redan blivit relegerade från skolan eller vad är det frågan om?

Skärp till nivåjävulen en smula annars låser jag tråden och begraver den i papperskorgen samt utdelat tillsägelser.

/Mod.
Citera
2007-09-06, 01:11
Medlem
Mizz Skånes avatar
han kanske skulle fly in i sin egen lägenhet genom balkongvägen o skaffa sej ett alibi men panika o föll
Citera
2007-09-06, 07:03
Medlem
Nakenchocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mizz Skåne
han kanske skulle fly in i sin egen lägenhet genom balkongvägen o skaffa sej ett alibi men panika o föll

I en studentkorridor så finns det bara en balkong och den är inte ansluten till nåt av de enskilda studentrummen.
Citera
2007-09-07, 18:10
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Märkligt ointresse från medierna för den här händelsen. Vissa gånger kör ju kvällspressen i veckor på en så här grej, men nu är det knäpptyst. Förbryllar mig lite.
Citera
2007-09-07, 19:11
Medlem
Legimitations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Märkligt ointresse från medierna för den här händelsen. Vissa gånger kör ju kvällspressen i veckor på en så här grej, men nu är det knäpptyst. Förbryllar mig lite.
Håkan Mild-locket är pålagt.
Citera
2007-09-07, 23:37
Medlem
hondjävuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen

Inte så märkligt egentligen. Jag tror de anser att fallet är löst. Inte så mycket kvar att skriva om då.
Citera
2007-09-10, 14:12
Medlem
Varnims avatar
Vad går det för rykten nere i Jönköping angående det hela?

Om det stämmer att killen inte kommer ihåg någonting så känns det väl inte helt otroligt att han gick på något. Stilnoct kanske?
Citera
2007-09-10, 14:41
Medlem
Snajders avatar
Det går faktiskt inga rykten alls...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in