Nu har ju inte jag läst igenom hela tråden men det är Håkan Milds syster
Min storebror har gått i samma klass som flickan i gymnasiet, Natur om jag inte minns helt fel.
Hon kommer från Trollhättan om det är samma mord som jag tänker på
Nu stämmer inte riktigt det du skriver....Långt ifrån "ALLA" trodde på uppgiften om hennes bror som baneman, många var skeptiska och bl a undertecknad var framme och dementerade och även skrev jag ut namnet på den personen som är utpekad nu. Mitt inlägg blev dessvärre raderat av nån.....
Jag sa "alla" för så var det när jag läste tråden. Någon kan ju ha tänkt annorlunda men jag är ingen tankeläsare...
Jag sa "alla" för så var det när jag läste tråden. Någon kan ju ha tänkt annorlunda men jag är ingen tankeläsare...
Inte bara tänkte, flera var skeptiska till uppgiften om brodern och skrev det också. Men du har rätt i att man ska vara försiktig om man inte är säker.
Märkligt ointresse från medierna för den här händelsen. Vissa gånger kör ju kvällspressen i veckor på en så här grej, men nu är det knäpptyst. Förbryllar mig lite.
Märkligt ointresse från medierna för den här händelsen. Vissa gånger kör ju kvällspressen i veckor på en så här grej, men nu är det knäpptyst. Förbryllar mig lite.
Inte så märkligt egentligen. Jag tror de anser att fallet är löst. Inte så mycket kvar att skriva om då.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!