Citat:
Ursprungligen postat av Mina Bilder
Jag har inga erfarenheter av Ikh som moderator, förutom i denna tråd, men han verkar väl ganska duglig.
Det jag stör mig på är att han skriver "jag avslutar alltid med /mvh om jag skriver som användare och /mod när jag modererar". Du har avslutat alla poster jag sett i denna tråd med /mvh.
I en tråd som handlar om ditt modererande bör du svara som mod.

Intelligentian på FB har alltså fallit så lågt att de nu börjar hemfalla åt formaliafrågor, felaktiga formaliakrav även. I brist på bevis att ikh missbrukar sin moderatorställning kommer alltså detta fram, hur tänkte du när du skrev detta?
Jag tror att du inte tänkte alls faktiskt, något annat som ni borde fundera på är vilken storlek ni har på skjortor ni har nämligen klarat av inträdesprovet till valfri brunskjortsorganisation nu.
Liknande krav på begränsning av yttrandefrihet har jag knappast sett på FB, att så många skriker på censur och förtryck av en individ som inte gjort något fel i yttrandefrihetens namn måste ge ett eminent stånd hos Stalin, Mao, Mussolini och grabbarna.
Fram med klara bevis på att ikh missbrukar sin position som moderator eller kryp tillbaka till grottorna igen, put up or shut up!