2012-12-31, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gondor
Vem fan vill ens köpa detta skitet?

ADHD-are som inte har tillgång till bra centralstimulanter I guess.

Methylfenidat är rätt så värdelöst i depoform vilket dem flesta är, medikinet är helt okej om man kör iv/rp/snort - kort rush men ATn är hemsk.

Nä det är som att fråga efter en AT när man intar massa methylfenidat (speciellt i depoform). Bensos hjälper inte lika mycket som av vanliga cs-ATs heller.

Tär mycket på hjärtat känns det som också.
2013-01-12, 18:54
Medlem
snusaren92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiTheory
Dra den med rödluvan och vargen också.

Så du menar alltså att du betalar mindre än vad dem kostar att plocka ut? haha.
30mg kapslar ligger runt 17kr/st ala en burk.
1kr/mg lägger jag mitt för. Med tanke på hur potenta de faktiskt är, så är det minimum.
Och varför skulle Concerta kosta mer, när inte ens pundarna kan lösa upp skiten och skjuta skiten?
Haha, clown...
Har man kontakter med fri kort.

Jag kan få ganska många olika preparat grattis
2013-01-12, 21:07
Medlem
Här var det billigt minsann, bra för köparna men jag skulle aldrig sälja för de priserna.

silkroad borde de flesta veta vad det är vid det här laget. gjorde en liten snabb koll vad de kostar där.
Div priser: anger median priser i Btc o Sek enl den kurs som gäller när jag skriver detta. Alla är "instant release" (de du kan krossa o snorta/injicera) om inte annat anges.

adderal 30mg 1.4 Btc ≈ 130 Sek
adderal 20mg 0.52 Btc ≈ 49 Sek det var rätt många storpack typ 20 30 st o en del generic därför billigare

dexedrine xr 15mg (fördröjd verkan) 1Btc =91.6 Sek

Ritalin 20mg 0.4 Btc ≈ 38 Sek

sen är det ju en uppsjö av dealar om man köper burkvis o dyrare om man skall ha bara en som vanligt. Men de priserna ger i alla fall en fingervisning om vad priserna är på internatinella marknaden (svarta marknaden alltså ;-)
2013-01-15, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av undervattenfisk
Fy fan, 30 kr för 40 mg ritalin har man väl betalat tidigt en morgon någon gång när man blivit utan och tjacket varit slut men annars är väl 15 för 40 mg ritalin och de samma för 54 mg concerta mer normalt? jag köper visserligen väldigt sällan det här rävgiftet men.

Det beror helt klart på var i sverige man bor... Uppe i västerbotten är Ritalin eftertraktat!
1st 40mg kan kosta allt från 40-60kr
2013-01-15, 22:50
Medlem
Hej

är en tjej som e ganska glad för o krossa o sniffa ritalina (40mg) men jag betalar 150 kr för två stycken Är det verkligen rimligt o ligger priserna på de?

Mvh Linda
2013-01-15, 22:56
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sockett
Hej

är en tjej som e ganska glad för o krossa o sniffa ritalina (40mg) men jag betalar 150 kr för två stycken Är det verkligen rimligt o ligger priserna på de?

Mvh Linda

Låter sjukt dyrt i mina öron. Varför inte lägga till lite pengar och köpa 1 gram amfetamin ?
2013-01-15, 22:59
Medlem
slipper avtändningen som jag får på tjacket. men det måste väl finnas billigare yherregud...
2013-01-15, 23:24
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
slipper avtändningen som jag får på tjacket. men det måste väl finnas billigare yherregud...

Såklart det finns det men allt beror som vanligt på kontakter. Har man inte kontakterna så har man inte dem och då är det enda man kan göra är att gilla läget eller strunta i att köpa det.
2013-01-20, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Emptypage
Det beror helt klart på var i sverige man bor... Uppe i västerbotten är Ritalin eftertraktat!
1st 40mg kan kosta allt från 40-60kr

Brukar ta runt 25:- för mina 54mg concerta om dom inte säljs burkvis, man kanske borde flytta till Västerbotten
2013-01-25, 08:16
Medlem
där jag är ca 10 kr st för 10mg ritalin tror jag att det ligger på ungefär
2013-01-25, 23:36
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baconoobea
Här var det billigt minsann, bra för köparna men jag skulle aldrig sälja för de priserna.

silkroad borde de flesta veta vad det är vid det här laget. gjorde en liten snabb koll vad de kostar där.
Div priser: anger median priser i Btc o Sek enl den kurs som gäller när jag skriver detta. Alla är "instant release" (de du kan krossa o snorta/injicera) om inte annat anges.

adderal 30mg 1.4 Btc ≈ 130 Sek
adderal 20mg 0.52 Btc ≈ 49 Sek det var rätt många storpack typ 20 30 st o en del generic därför billigare

dexedrine xr 15mg (fördröjd verkan) 1Btc =91.6 Sek

Ritalin 20mg 0.4 Btc ≈ 38 Sek

sen är det ju en uppsjö av dealar om man köper burkvis o dyrare om man skall ha bara en som vanligt. Men de priserna ger i alla fall en fingervisning om vad priserna är på internatinella marknaden (svarta marknaden alltså ;-)

Business Training Collage?
2013-02-11, 17:11
Medlem
Citat:
Hej

Mvh Linda

Skaffa ny kran.. ritalin 40mg 30kr/st 1 burk=900kr

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in