• 1
  • 2
2007-09-02, 18:01
Medlem
KönsKlass avatar
Vad är detta för ett jävla skitprogram som man låter sändas om dagarna? Har man ingen kontroll alls längre över vad för skit man låter slinka igenom?

Cikus Kiev måste, utan tvekan, vara Sveriges genom tiderna sämsta försök till radiohumor. Finns det någon som skrattar åt detta tragiska program? Cirkus Kiev är lika förskräckligt hemskt som om man skulle låta medialt uppmärksammade våldtäktsmän sitta på bästa sändningstid i radion och driva med sina offer inför det svenska folket.

Jag har lyssnat på programmet nu i nån timme och inte en enda poäng har de haft med sin humor. Hur är det möjligt att sådana genomtråkiga, humorlösa och färgsvaga personer kan få sitta och sura ner lyssnarna i flera timmar?

"Efter en lyckad sejour sommaren 2006 är Cirkus Kiev tillbaka i etern på heltid."
Vem fan gav det tillståndet? Och vem fan kom på att dessa tråkmånsar till avskräden har en "lyckad sejour" bakom sig? Hur är det möjligt!? Hur fan är detta möjligt!

Jag vill ta livet av folk när jag hör hur hundraprocentigt genomtrista vissa av människorna i detta land kan vara, och som dessutom får utrymme i media att bevisa det. Man kan riktigt höra hur de läser sina taffelskrivna tråkskämt direkt från fredagens hemmameckade kräkmanus. Helt utan inlevelse sitter de där och läser sina poänglösa grejer. Hur är detta möjligt? Inte kan väl sådan dynga på nåt underligt sätt ha blivit framröstat till en success som måste få gå heltid på radio?

Är jag den enda att känna som jag gör just nu? Det är fan söndag, och som om inte söndagar var tillräckligt tråkiga?

http://www.sr.se/cgi-bin/p3/programs...rtikel=1152150

Man kan ju bara genom att SE dom förstå hur tråkiga de kommer att vara i ett radioprogram! Hur kunde P3 missa en sån sak?
Citera
2007-09-02, 18:26
Medlem
Stewie_griffins avatar
Det är fruktansvärt dåligt och tråkigt, det går att göra bra radiohumor... hassan, pippirull och rally är bra exempel.

Dessutom är det så jävla PK att de heter kiev och klär sig i pälsmössor... "ryssarna" får man ju skojja med. Tänk om man startar cirkus mecca, kvinnorna har burka på bilden och männen turban.. hade blivit ett jävla liv......
Citera
2007-09-02, 18:29
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stewie_griffin
Det är fruktansvärt dåligt och tråkigt, det går att göra bra radiohumor... hassan, pippirull och rally är bra exempel.

Dessutom är det så jävla PK att de heter kiev och klär sig i pälsmössor... "ryssarna" får man ju skojja med. Tänk om man startar cirkus mecca, kvinnorna har burka på bilden och männen turban.. hade blivit ett jävla liv......

Rally tyckte jag var riktigt bra! Inte allt de fick till, men mycket var jäkligt skoj.
Citera
2007-09-02, 19:13
Medlem
Miljonären.s avatar
Pippirull och PKK var riktigt roligt. Men av nån andledning fick p3 för sig att lägga ner dom. Inte är det väll konstigt att dom tappar lyssnare,det är ju bara skit numera som dom sänder.. Bara bögar, flator och annat PK pack.
Citera
2007-09-02, 19:17
Medlem
brödrosts avatar
P3 har en del riktigt sunkiga program, men jag tycker inte Circus Kiev är så dåligt... Jämfört med Deluxe är Circus Kiev som honung för själen! För att inte tala om P3 Star.

Men de där jobbiga brudarna verkar inte sändas längre iallafall... Eller så har de bytt tid. Salva hette det tror jag?
Citera
2007-09-02, 19:19
Medlem
brödrosts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miljonären.
Pippirull och PKK var riktigt roligt. Men av nån andledning fick p3 för sig att lägga ner dom. Inte är det väll konstigt att dom tappar lyssnare,det är ju bara skit numera som dom sänder.. Bara bögar, flator och annat PK pack.

De verkar fruktansvärt förtjusta i homosex på P3. Då är det till och med okej med porr! Någon som annars brukar gnällas på.
Citera
2007-09-02, 19:37
Medlem
Blir nån förvånad längre? Folket som jobbar med "humorn" på P3 har sen länge tappat koncepten, alternativt fått sina kroppar övertagna av onda aliens.
Citera
2007-09-02, 19:48
Medlem
Arctic Mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brödrost
P3 har en del riktigt sunkiga program, men jag tycker inte Circus Kiev är så dåligt... Jämfört med Deluxe är Circus Kiev som honung för själen! För att inte tala om P3 Star.

Men de där jobbiga brudarna verkar inte sändas längre iallafall... Eller så har de bytt tid. Salva hette det tror jag?

Deluxe är det bästa humorprogmmet på radion just nu. Har hetat sommarkatt hela sommaren, tycker dom ryckt upp sig på slutet, är mycket mer spontant numera.
Jobbiga brudar? Undrar om du tänker på mia å klara, minns inte va programmmet hette, det var i särklass sämsta jävla humorprogram nånsin. Och nu har dom fått ett eget tvprogram Man undrar om svt/sr gör nån marknadsundersökning, för så mycke skit det är nu är ofattbart.
Citera
2007-09-02, 20:02
Medlem
brödrosts avatar
Många verkar gilla Deluxe, förstår inte varför. En del är ju kul, men det mesta tilltalar mig inte, dessutom repriserar de sketcher jätteofta! Kan få höra samma sketch bara med någon dags mellanrum. Så var det förut iallafall, inte lyssnat så mycket nu i sommar.

De namnen låter bekant, en massa dåliga sketcher där de gör olika röster... Usch, ska de förpesta tv nu också! En del andra radiopersoner jag inte gillar har ju iallafall talang, men de där två borde utredas för retroaktiv abort.

Citat:
Ursprungligen postat av Arctic Man
Deluxe är det bästa humorprogmmet på radion just nu. Har hetat sommarkatt hela sommaren, tycker dom ryckt upp sig på slutet, är mycket mer spontant numera.
Jobbiga brudar? Undrar om du tänker på mia å klara, minns inte va programmmet hette, det var i särklass sämsta jävla humorprogram nånsin. Och nu har dom fått ett eget tvprogram Man undrar om svt/sr gör nån marknadsundersökning, för så mycke skit det är nu är ofattbart.
Citera
2007-09-02, 20:36
Medlem
Någon som hört några sämre imitationer än dom på Cirkus Kiev?
Citera
2007-09-02, 20:38
Medlem
weirdwolfs avatar
Kan hålla med om att Cirkus Kiev är bitvis dåligt men ibland får dom till det. Exempelvis när dom spelar upp ett utdrag ur Stieg Larssons femte bok Kvinnor som gillar datorer (sök på Stieg Larssons okända bok! här) eller "UR lär dig spela death metal" (sök här).

Pang Prego är däremot riktigt uselt..
Citera
2007-09-02, 20:57
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THJ
Någon som hört några sämre imitationer än dom på Cirkus Kiev?
Nej. Man får verkligen ringa upp redaktionen för att få reda på vilka som imiterades under dagens program, men inte ens dom har den blekaste!

Finns det någon som träffat dom i verkligheten och vet om de är så där tråkiga, eller anstränger de sig bara speciellt mycket i programmet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in