2007-09-02, 16:57
Medlem
Defenestrations avatar
Hej. Kpte nyligen en ny dator med Vista frinstallerat p, och jag har ett problem gllande nerladdningsprogram. Problemet bestr helt enkelt i att det inte fungerar att kra ngot nerladdningsprogram. Jag har Mcafee installerat, har testat att stnga av brandvggen bde dr och "Windows brandvggen" men det hjlper inte alls. Vad som hnder r att nr man startar en nerladdning i tex bitlord eller bitcomet s havererar hela internet och man mste stnga av progemet helt (vilket oftast inte gr eftersom de hnger sig nstan alltid d) fr att f tillbaka ngot internet. So, ngon som vet vad det skulle kunna tnkas vara fr problem? Kan tillgga att min bror har en dator med Vista p samma lokala ntverk, och han har inga problem med nerladdningar.
Citera
2008-01-06, 11:44
Medlem
Har lite av samma problem, synd att du inte ftt svar...

Tankar via Bitlord och det gr bra, efter nedladdning fortstter filen att tankas upp till andra.

MEN filen gr inte att hitta!!! Downloads-mappen finns inte i Bitlord-mappen, trots att det str att den sparats dr.

Har skt efter den utan resultat, gr inte att finna. Men ngonstans mste den vl finnas, eftersom jag delar ut den???

Jag fattar nada.

Tacksam fr hjlp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in