2007-09-02, 16:57
Medlem
Defenestrations avatar
Hej. Köpte nyligen en ny dator med Vista förinstallerat på, och jag har ett problem gällande nerladdningsprogram. Problemet består helt enkelt i att det inte fungerar att köra något nerladdningsprogram. Jag har Mcafee installerat, har testat att stänga av brandväggen både där och "Windows brandväggen" men det hjälper inte alls. Vad som händer är att när man startar en nerladdning i tex bitlord eller bitcomet så havererar hela internet och man måste stänga av progemet helt (vilket oftast inte går eftersom de hänger sig nästan alltid då) för att få tillbaka något internet. So, någon som vet vad det skulle kunna tänkas vara för problem? Kan tillägga att min bror har en dator med Vista på samma lokala nätverk, och han har inga problem med nerladdningar.
Citera
2008-01-06, 11:44
Medlem
Har lite av samma problem, synd att du inte fått svar...

Tankar via Bitlord och det går bra, efter nedladdning fortsätter filen att tankas upp till andra.

MEN filen går inte att hitta!!! Downloads-mappen finns inte i Bitlord-mappen, trots att det står att den sparats där.

Har sökt efter den utan resultat, går inte att finna. Men någonstans måste den väl finnas, eftersom jag delar ut den???

Jag fattar nada.

Tacksam för hjälp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in