2002-04-17, 06:50
Medlem
livingdotss avatar
Det hr r det bsta bandet jag ngonsin har sett upptrda norr om Rgsved. Dom r ju s jvlar coola och hrda. Speciellt han, "Runky Dan", eller vad han nu hette. Visst, det ger ju lite o-cred att vara med i ett teveprogram som heter "Wannabe" -- men vemfan vem bryr sig nufrtiden? Dom rockar ju minst lika bra som Creed, Limp Bizkit, Linkin Park och Nickelback. Kiddsen diggar ju snt. Fr dom bara lite support av MTV, och inte bara ZTV, s tror jag att dom kan g hur lngt som helst.
Citera
2002-04-17, 11:05
Medlem
Hylands avatar
Re: Tribal Ink

Citat:
Ursprungligen postat av livingdots
Dom rockar ju minst lika bra som Creed, Limp Bizkit, Linkin Park och Nickelback.

Allts, inte alls.
Citera
2002-04-17, 14:32
Medlem
nog fr det kan vara underhllande att see tv programmet..
eller ett stt att slsa bort tid whatever...
men kom inte o sg att dom r "minst" lika bra som

Citat:
Dom rockar ju minst lika bra som Creed, Limp Bizkit, Linkin Park och Nickelback.

och hur kan du ens jmnfra Creed med tribal ink?? :? ..

och till sist.. skulle hela din post anses ironisk p nt stt?
Citera
2002-04-17, 19:25
Medlem
livingdotss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dze
hur kan du ens jmnfra Creed med tribal ink?? :?
N, snlla, sg inte att du gillar Creed. Hur i helvete kan man gilla ett gng misslyckade Zeppelin-wannabes med en sngare som gr sitt bsta fr att lta som Eddie Vedder och se ut som Jesus? Dom r en styggelse. Tribal Ink framstr ju som talangfulla musiker i jmfrelse.

Citat:
skulle hela din post anses ironisk p nt stt?
Vad fr dig att tro det?
Citera
2002-04-18, 11:19
Medlem
Citat:
N, snlla, sg inte att du gillar Creed.

Haha... ne, faktiskt inte.. Jag hller med dig om att han frsker lta som eddie o s, absolut..
Frskte bara sga att creed inte lter nt som tribal

Citat:
lta som Eddie Vedder och se ut som Jesus

Bara fr dra en till parallel, tror inte nicklebacks sngare me att han r jvligt mycket jesus?? eller s tror han att han r en hst... likheterna r oslagbara.. 8)
Citera
2002-04-18, 11:23
Medlem
Re: Tribal Ink

Citat:
Ursprungligen postat av Hyland
Citat:
Ursprungligen postat av livingdots

Allts, inte alls.
precis.

LINKIN PARK, LIMP BIZKIT, CREED, NICKELBACK, VF ALLA SKIT ARGH SUGBAND GUH

/me lugnar ner sig med lite in flames
Citera
2002-04-19, 14:19
Medlem
livingdotss avatar
Citat:
Bara fr dra en till parallel, tror inte nicklebacks sngare me att han r jvligt mycket jesus?? eller s tror han att han r en hst... likheterna r oslagbara.. 8)
Det roliga med Creed r ju dom r ett kristet rockband, vilket tydligen r populrt bland skivbolagen nufrtiden. (Tnk p t.ex. P.O.D. ) Sngaren i Creed vill ocks verkligen framst som Jesus i sina videor, vad jag har frsttt. I en video str han t.ex. konstant med armarna utstrckta t sidorna, ungefr som om han hade blivit korsfst. Han beordrade tydligen regissren att ta med "mer scener dr jag str i Jesus-pose". Sicken tnt.
Citera
2002-04-20, 10:08
Medlem
hela jvla nu-metalrrelsen r vl kristen?
Citera
2002-04-21, 17:12
Bannlyst
"nu-metal"? r det s det heter det dr jvla tuggimmi-popen? "hrdrock" fr smtjejer...
Vad r det helt pltsligt fr fel p gamla hjltar som Sabbath??
Och nu har ju ntligen efter 7 jvla rs vntan Down slppt sin andra platta. Det r ox mysiga goa killar som skiter i trender och trams..

Stone the crow!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in