• 1
  • 2
2007-09-01, 20:38
Medlem
Centraluniverss avatar
Skt men hittar inget angonde alokohol, och dessa tabletterna. Kan man supa p som vanligt efter att ha stoppat i sig 2st? snabba svar uppskattas
Citera
2007-09-01, 20:39
Medlem
Peta_Es avatar
Man KAN alltid, sedan fr man lite p sitt eget omdmme. Personligen stller jag mig frsiktig att blanda saker med just alkohol.
Citera
2007-09-01, 20:39
Medlem
Centraluniverss avatar
ps: 5mg:are
Citera
2007-09-01, 20:41
Medlem
Avgrunds avatar
det r INGA problem.
Citera
2007-09-01, 20:43
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centralunivers
Skt men hittar inget angonde alokohol, och dessa tabletterna. Kan man supa p som vanligt efter att ha stoppat i sig 2st? snabba svar uppskattas

du kan dricka en hel flaska theralen om du vill och nd supa. theralen r den mest rekommenderade smnmedicinen fr spdbarn har jag hrt s det lr inte vara nn risk
Citera
2007-09-01, 20:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
du kan dricka en hel flaska theralen om du vill och nd supa. theralen r den mest rekommenderade smnmedicinen fr spdbarn har jag hrt s det lr inte vara nn risk
Fr spdbarn super?
Citera
2007-09-01, 21:04
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fontanellmannen
Fr spdbarn super?

Jo d, gott om groggvirke har dom ocks. Brstmjlken ska tydligen vara utmrkt fr det.
Citera
2007-09-01, 21:15
Medlem
Peta_Es avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Absinthia
Jo d, gott om groggvirke har dom ocks. Brstmjlken ska tydligen vara utmrkt fr det.

Fadern skriver in bde babyn & modern direkt hos AAAM. ( Anonyma Alkoholiserade Ammande Morsor )
Citera
2007-09-01, 21:20
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fontanellmannen
Fr spdbarn super?

Inte i allmnhet iallafall vad jag vet. Men det r vl ganska irrelevant, det jag menade r att om medicinen r ofarlig fr ett spdbarn s tror jag knappast det r ngon fara fr en vuxen man med alkohol i blodet heller. Det r ju inte barbiturater vi diskuterar hr
Citera
2007-09-01, 21:46
Medlem
Absinthias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peta_E
Fadern skriver in bde babyn & modern direkt hos AAAM. ( Anonyma Alkoholiserade Ammande Morsor )

Haha... Sdana mten den freningen skulle ha.
Citera
2007-09-01, 22:11
Medlem
GaiNs avatar
Flyttade trden till Drogakuten och editerade rubriken litet.

/Mod
Citera
2007-09-02, 01:00
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Har blandat theralen och alkohol ngra gnger och det r inte skadligt vad jag vet men vdigt dumt nd. Att ha som princip att aldrig blanda ngot med alkohol eller att blanda andra droger med varandra r sunt och likas att inte ta en halv flaska utan hll er till doseringen som lkaren ordinerat.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in