2009-02-08, 18:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Supermarine
För övrigt så är hög intelligens som Dominka befunnits ha ingen intäkt för några direkta stordåd Även Josef Megele hade hög iQ men det han åstadkom är väl inget att skryta med direkt.

Jag tror för övrigt att det där med hennes höga intelligens är en ren bluff. Jag har haft en del att göra med henne (jobbrelaterat) och inte sett några som helst tecken på någon hög intelligens.
Citera
2009-02-09, 11:33
Medlem
William Hainess avatar
Uppenbarligen så går hennes företag back nu:

http://dagensmedia.se/mallar/dagensm...version=216383
Citera
2009-02-11, 19:03
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
Uppenbarligen så går hennes företag back
Otur i affärer och otur i kärlek-hon kommer nog tillbaka ändå tror jag....
Citat:
Det räcker inte med att pr-byrån Mafiosos omsättning minskade med så mycket som 35 procent det senaste året. Hennes förhållande med pojkvännen Christian Ekström tog dessutom slut för några veckor sedan. De hade då varit tillsammans i drygt två och ett halvt år.
http://www.realtid.se/ArticlePages/2...tid634.dbp.asp

2009-02-15, 06:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Jag tror för övrigt att det där med hennes höga intelligens är en ren bluff. Jag har haft en del att göra med henne (jobbrelaterat) och inte sett några som helst tecken på någon hög intelligens.
och vad tror du DET beror på
Citera
2009-02-19, 16:00
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ninos Icho, studerande vid Medieskolan i Stockholm, nekades praktikplats på Mafioso - med förklaringen att pr-byrån bara anställer homosexuella. "Jag känner mig kränkt och diskriminerad", säger Ninos Icho, som har beslutat att gå vidare med fallet.

http://dagensmedia.se/mallar/dagensm...version=219164

Diskriminering funkar åt båda hållen Dompan...

Hennes förklaring är rätt kul också:
Citat:
Hon säger att Ninos Icho nekades plats på grund av bristande kompetens och research, bland annat ska han enligt Dominika Peczynski ha trott att han befann sig på en reklambyrå. Men i stället för att säga de sanna skälen till varför Ninos inte fick praktik valde Dominika Peczynski att säga att Mafioso bara anställer homosexuella.

- Jag ville vara snäll mot honom, säger hon.

Eh...
Senast redigerad av William Haines 2009-02-19 kl. 16:53.
Citera
2009-02-19, 16:30
Medlem
Crap_Fucks_Craps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av potatislandet
Jaså vilket nummer? För jag vill minnas att Tina Leijonberg skymtades i premiärnumret. Kom det ut så många fler?

Tina var väl med i sista numret. Domenika var med i detr första!
Citera
2009-02-24, 11:54
Medlem
nr1mans avatar
Hon var nästan naken

Hon jobbade på grönalund i string och mini trosa på en planka som vikade om man kastade en boll mitti prick, då föl hon i vattnet till allas stora förtjusning. men hon fick sparken när det fram gick att hon ljugit om sin ålder hon sa att hon var 18 men var bara 15..............
Citera
2009-02-24, 12:08
Medlem
Public Enemys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Classique
Jag har också testat min intelligens. Den är väldigt hög vill jag säga, men jag är inte så himla snygg för det.
Citera
2009-02-24, 15:25
Medlem
Från Dominikas blogg:
Sluta blogga?
Published: Igår, 09:24

Citat:
Jag har inte bloggat på hela helgen, det märker ni kanske. Jag har dels inte direkt haft något att skriva om eftersom jag inte gjort något särskilt och dels så tycker min psykolog att jag ska sluta blogga. Jag har ju trots allt en utmattningsdepression och hon tycket att det kanske kan räcka med att driva ett företag och skriva en bok. Vad vet jag? Vad tycker ni?

Så här kommenterar hennes läsare:
Citera
2009-02-24, 15:53
Medlem
Och idag meddelade Dominika hur det kommer att bli med "psykbloggandet":

Så här blir det
Published: Idag, 09:41

Jag tycker detta fenomen är intressant...
Hur långt kan bloggare gå för att få uppmärksamhet och klirr i kassan? Och hur hårt kan en "chefredaktör" blunda?
Citera
2009-02-24, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Now now. Kan det inte vara så enkelt att många kallar sig för "Dominika" just för att det påminner om "domina" alltså en dominant kvinna??
Nu får du ta det lite lugnt.

Ang. att slicka sig om läpparna som nämns i flera inlägg:
Jag har också hört talas om stickningar i nerverna, det kan vara en orsak att man slickar sig om munnen, en ren reflex - som att klia sig.

Man blir väldigt torr i munnen och om läpparna av psykofarmaka...
Citera
2009-02-24, 19:55
Medlem
William Hainess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slang-Calle
Jag tycker detta fenomen är intressant...
Hur långt kan bloggare gå för att få uppmärksamhet och klirr i kassan? Och hur hårt kan en "chefredaktör" blunda?

Ärligt talat - varför har inte Hanky, Spotlife, Glife, etc. infört en granskningsfunktion? Så jävla svårt är det inte.

Och om Dominika mår dåligt av att någon dillar skit om henne, så är det nog inte en alltför dum idé att dra sig tillbaka från allmänheten en dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in