2022-03-07, 20:25
Medlem
picapicans avatar
Har hon polyper i näsan? Låter ju helt igenkorkad när hon pratar. Ser missbildad och skev ut i nunan, plastikopererad deluxe.
Citera
2022-03-07, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Har hon polyper i näsan? Låter ju helt igenkorkad när hon pratar. Ser missbildad och skev ut i nunan, plastikopererad deluxe.

Tänkte också på det när jag såg 'Tillsammans med Strömstets'. Hon pratar konstigt och är sned i fejset. Dessutom är hon sjukt osmaklig med sina sexuella preferenser hela tiden. Anders Borg är en lallande idiot. Hördes tydligt att tönten (med örhänge OCH hästsvans förut) ser henne som en "troféfru".
Citera
2022-03-07, 23:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gJg.Bania
Tänkte också på det när jag såg 'Tillsammans med Strömstets'. Hon pratar konstigt och är sned i fejset. Dessutom är hon sjukt osmaklig med sina sexuella preferenser hela tiden. Anders Borg är en lallande idiot. Hördes tydligt att tönten (med örhänge OCH hästsvans förut) ser henne som en "troféfru".

Hela snoken är sned och konstig. Är hon inte skelögd också? Det var riktigt pinsamt att se tönten bedyra sin kärlek till polskan, samtidigt som hon ville prata om pipperier. Han framstod som något efterbliven.

https://static-cdn.sr.se/images/5337...7da7e6129c.jpg
Citera
2022-03-08, 06:27
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hela snoken är sned och konstig. Är hon inte skelögd också? Det var riktigt pinsamt att se tönten bedyra sin kärlek till polskan, samtidigt som hon ville prata om pipperier. Han framstod som något efterbliven.

https://static-cdn.sr.se/images/5337...7da7e6129c.jpg
Hon är nog inte efterbliven, men fruktansvärt tillgjord, den där ”findialekten”
Hon har lagt sej till med är fruktansvärt pinsam, och Borg som jag verkligen gillade som minister sjönk som en Sten i går
Citera
2022-03-08, 09:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Hon är nog inte efterbliven, men fruktansvärt tillgjord, den där ”findialekten”
Hon har lagt sej till med är fruktansvärt pinsam, och Borg som jag verkligen gillade som minister sjönk som en Sten i går

Fel - det var Borg som framstod som efterbliven. Dominika är nog inte efterbliven, snarare slug och beräknande som alla slaviska kärringar.
Citera
2022-03-08, 09:44
Medlem
Jag var aldrig något direkt Army Of Lovers-fan men jag har alltid gillat Dominika sen jag var typ 12 och såg henne på bilder i Okej.
Jag nämnde nåt om det där i en kommentar på facebook för några år sen och minns att hon skrev något roligt svar under.
Det skulle krävas något riktigt dumt ifrån hennes sida för att jag nånsin skulle slut gilla henne.
Synd att hennes bok-signering inte var i staden jag bor i.
Hade varit kul att gått och lätt värt 100 spänn.
Citera
2022-03-08, 17:15
Medlem
Abelssuns avatar
Kan tänka mig att Dominika binder Anders i sängstolparna och tar fram piskor och munkavle. Hon verkar vara den typen och Anders är nog en man som vill bli hunsad och förnedrad. Han framstod ju minst sagt som efterbliven i Strömstedts på TV4.

Hon ser helt missbildad ut i ansiktet. Hur många operationer har hon gjort?
Citera
2022-03-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abelssun
Kan tänka mig att Dominika binder Anders i sängstolparna och tar fram piskor och munkavle. Hon verkar vara den typen och Anders är nog en man som vill bli hunsad och förnedrad. Han framstod ju minst sagt som efterbliven i Strömstedts på TV4.

Hon ser helt missbildad ut i ansiktet. Hur många operationer har hon gjort?

Tänkte också på det när jag såg sängen, annars skulle de haft mjuk skön sänggavel. Näsan är opererad brösten likaså sen massa fillers och botox minst, men såg ändå ut som en tant.
Citera
2022-03-10, 11:39
Medlem
nickomyras avatar
Det är väl fint att de vill öppna upp sitt hem .. men vissa personers välgörenhet ger en besk smak . Gör man det för att vara en bra medmänniska eller för att alla ska se hur bra medmänniska man är . Eller hur fin lägenhet man har .
” er have plenty of emty bedrooms , all the rooms is beutifully decorated and have a private bathroom ” https://www.facebook.com/523288066/p...137993067/?d=n
Citera
2022-03-10, 13:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Det är väl fint att de vill öppna upp sitt hem .. men vissa personers välgörenhet ger en besk smak . Gör man det för att vara en bra medmänniska eller för att alla ska se hur bra medmänniska man är . Eller hur fin lägenhet man har .
” er have plenty of emty bedrooms , all the rooms is beutifully decorated and have a private bathroom ” https://www.facebook.com/523288066/p...137993067/?d=n

Fakta är att de har en stor lägenhet. Och?

Det är många människor i Sverige med stora lägenhet och hus, särskilt när barnen flyttat ut. Men det är få som är lika generösa som Dominika.
Citera
2022-03-20, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av znoppe
Kvinnan är ju helt skev i nyllet; ojämn näsa/näsvingar, skelande blick och svullen anknäbb. Vad fan har hon gjort? Blivit påpucklad av fyllot Borg? Vad ser han i denna skata?

Och hennes mun är helt sned och hon kan inte röra käkarna. Har hon misslyckas med plastikkirurgi eller har hon fått ansiktsförlamning?

Kan även ha fått en liten stroke?

Nåt är riktigt jävla fel i hela fejset. Sen måste hon slicka sig om munnen hela tiden. Värsta ticsen
Citera
2022-03-21, 01:47
Medlem
Gigant_Supermans avatar
Blev förvånad när jag såg en intervju ledd av Malou som totalt ägde Dominika. Hon som brukar kunna prata för sig framställde sig själv som rentav korkad när hon förklarade varför hon skulle kandidera till Folkpartiet i riksdagsvalet.

Och ja, nåt har hänt, extrem sned i käften och fått så otrolig nasal röst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in