2017-07-19, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Knarkar hon än?
Glömmer aldrig när hon outade Jean-Pierre i blåsningen när det ser ut som han kutar in naken på en fotbollsmatch på tv, -han är så påtänd gapade hon o garvade.
Det tror jag inte.
Men, vet inte vad denna kvinna gör med alla personer i sin omgivning?
Pratical jokes?
Citera
2017-07-19, 22:03
Medlem
enfindams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Knarkar hon än?
Glömmer aldrig när hon outade Jean-Pierre i blåsningen när det ser ut som han kutar in naken på en fotbollsmatch på tv, -han är så påtänd gapade hon o garvade.
Jag kommer ihåg det. Hon gick på det trots at bl. a Sean Connery satt i publiken.
Senast redigerad av enfindam 2017-07-19 kl. 22:11.
Citera
2017-07-19, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PandorasAsk
Hon är jude och de firar inte jul. Bedrar hon sin religion också?
Spelar väl ingen roll om man är jude. Hur ofta går du till kyrkan?
Citera
2017-07-19, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Volvo123
Spelar väl ingen roll om man är jude. Hur ofta går du till kyrkan?
Jag vet flera judiska familjer som firar både Chanuuka ( november- december) och firar jul med klappar både från Chanuuka och julafton.
Citera
2017-08-05, 10:54
Medlem
Dominika Peczynski har just kommit till insikt att hon nog har valt den rätta mannen i sitt liv
Källa: http://www.aftonbladet.se/a/Bp9pw/hu...man-mot-de-har
Citera
2017-08-05, 11:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av filmfreak
Inget direkt skvaller, men hon är väl den tjej i Army of Lovers som berättat i en eller flera intervjuer hur hon som tonåring lurade män på pengar (förskottsbetalning) genom att erbjuda dem sexuella tjänster som de aldrig fick. Borde gå att hitta i något mediearkiv.

Polskt luder med andra ord. Verkar som Anders Borg jackat i en som ingen normalintelligent vill ha och som blivit över.

Det där med att åka runt och snacka på universitet gör eller gjorde Alexander Bard också. Han hade plankat allt av andra och blir upprörd när någon påtalar detta. Ja, de får pengar för skiten.
Citera
2017-08-05, 12:28
Medlem
Dominika Peczynski om kärleken till Anders Borg: "Går inte att ha tråkigt med honom"
Källa: http://www.expressen.se/halsoliv/man...eken-efter-40/

Vad är det bästa med Anders?

- Det går inte att ha tråkigt med honom. Han har alltid någonting kul eller spännande att berätta. Han är jätterolig att samtala med. Sen är han snygg och har en humor som påminner om min. Vi har det väldigt bra.
Citera
2017-08-05, 14:46
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kiki85
Polskt luder med andra ord.
Blast from the past. Inlägg från 10 år sedan... Jag sa INTE att hon prostituerade sig, men runt sekelskiftet var det inte alls ovanligt med denna typ av bondfångeri.

Träffade henne några gånger igen efter att jag skrev detta. Hennes umgänge var (är?) långt intressantare ur skvallersynpunkt än var hon själv var. Jag kan inte påstå att jag minns henne som trevlig eller otrevlig, lite självcentrerad dock, glad och framåt. Men ingen jag ville bli närmare vän med, och hon säkerligen inte med mig.
Citera
2017-08-05, 15:13
Medlem
Nu har pr-konsulten, artisten tillika fästmön Dominika Peczynski gett sin bild av händelserna.

Dominika Peczynski ryter ifrån: "Han har en sund kvinnosyn"
Källa. http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/...sund-kvinnosyn

"Efter det vet ingen riktigt vad som hänt utom att en enorm ryktesspridning tagit fart. Vi har på vår kant försökt lägga ett pussel och reda ut vad som skedde under kvällen. Men eftersom allt vi hört bygger på tredjehandsuppgifter (någon har sagt till någon som sa till någon tredje att Anders gjort ditten eller datten) så får vi ingen bild av förloppet, eller ifall det som påstås är sant"”
Citera
2017-08-05, 18:09
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Dominika är ju opportunist så hon kommer säkert att lämna Alkis-Ankan så snart mediastormen lagt sig. Nu "tjänar hon" på att visa sig stöttande, sedan kan hon gråta ut om hur han förgripit sig på henne.
Citera
2017-08-05, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kiki85
Polskt luder med andra ord. Verkar som Anders Borg jackat i en som ingen normalintelligent vill ha och som blivit över.

Det där med att åka runt och snacka på universitet gör eller gjorde Alexander Bard också. Han hade plankat allt av andra och blir upprörd när någon påtalar detta. Ja, de får pengar för skiten.
.

Ursprungligen postat av filmfreak
Inget direkt skvaller, men hon är väl den tjej i Army of Lovers som berättat i en eller flera intervjuer hur hon som tonåring lurade män på pengar (förskottsbetalning) genom att erbjuda dem sexuella tjänster som de aldrig fick. Borde gå att hitta i något mediearkiv.

Dominika tycker inte att det är märkvärdigt att Anders kallar kvinnor för " hora ", " slampa " för att det är säkert inte första gången hon hör honom och andra att kalla kvinnorna för.
De kvinnor Anders kallade på festen för hora och slampa gömmer sig för att dem känner sig träffade, avslöjade. Inom societeten kvinnor " lyxprostitutierade " som gifter sig med rika karlar kallas för smarta, kvinnor som säljer sex på gatan kallas för duma horor.
Citera
2017-08-06, 12:16
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Dominika är ju opportunist så hon kommer säkert att lämna Alkis-Ankan så snart mediastormen lagt sig. Nu "tjänar hon" på att visa sig stöttande, sedan kan hon gråta ut om hur han förgripit sig på henne.

Tror också hon kommer att dumpa "propeller-Anders" snart. Men kanske inte med argumentet att han förgripit sig. Troligare är nog att hon säger sig tröttnat på hans bland-missbruk...

I själva verket är det så att Anders Borg är körd nu. Han blir nu utestängd från köttgrytorna där Dominika vill hänga sig kvar. Hon kommer därför att snabbt försöka få tag på något nytt värddjur. Kanske Anders gamla chef Fredrik R. vore något? De med svarta gener sägs ju vara välutrustade och kanske kan ge Dominika det hon saknar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in