Jag vaknade imorse vid 8 tiden ungefr, och eftersom min ntverksanslutning inte fungerade s antog jag att det var min nya XP installation det var fel p. S jag installerar om skiten tnkte jag - jag hade ju ndock inte hunnit konfigurera allt ordentligt. Sagt och gjort. Nu r det installerat och allting funkar. MEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jag somnade nr jag skulle till att installera skiten och nr jag vaknade blev jag stressad och det frsta jag gjorde var att trycka p ta bort partition... MEN jag tog bort fel partition!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!! Jag formaterade frvisso inte, men jag tog bort en partition med 500GB av MYCKET viktiga dokument............... Finns det nt stt att terstlla detta??? Mycket tacksam fr svar
GetDataBack fungerar ypperligt. Kommer dock att ta en evighet att ska igenom 500GB data, men det r det vrt, hjlpte mig nr jag rkade formatera fel hrddisk.
GetDataBack fungerar ypperligt. Kommer dock att ta en evighet att ska igenom 500GB data, men det r det vrt, hjlpte mig nr jag rkade formatera fel hrddisk.
TestDisk fungerar helt ypperligt.
Har hjlpt mig ett antal gnger
Gr dessutom ruskigt fort att terstlla med och krver inge extra hrddisk som GetData Back.
Saknar dock Gui.
TestDisk fungerar helt ypperligt.
Har hjlpt mig ett antal gnger
Gr dessutom ruskigt fort att terstlla med och krver inge extra hrddisk som GetData Back.
Saknar dock Gui.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!