2007-09-01, 11:37
Medlem
Hej!

Igår så hade jag suttit och grejat med nåt program: När jag stängde av programmet (photoshop) så uppenbarade sig underliga gröna och rosa streck överallt. dom kommer upp om jag drar ett fönster över skrivbordet, om jag går in på startmenyn, över texten jag skriver just nu osv.

Svårt att förklara men jag har bifogat en bild så det är lättare att förstå vad jag menar: http://img13.imagevenue.com/img.php?..._122_720lo.JPG

PS. Har haft skärmen (Hyndai) i typ 3 år ocjh något liknande har aldrig skett. Jag tvivlar dessutom på att det är döda pixlar då dom gröna och rosa strecken försvinner vart efter.

Tack på förhand!
Citera
2007-09-01, 12:05
Medlem
irrus avatar
Ser ut som om du har något fel på din grafik. Antagligen grafikkortet som håller på att ge upp eller något liknande.
Citera
2007-09-01, 12:28
Medlem
Drapåtrissors avatar
Håller med. Inte en chans att det är fel på skärmen. Prova att ta bort grafikkortet i enhetshanteraren och starta om datorn.
Citera
2007-09-01, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Håller med. Inte en chans att det är fel på skärmen. Prova att ta bort grafikkortet i enhetshanteraren och starta om datorn.

Jag har provat att inaktivera grafikkortet och starta om, men problemet kvarstår.Finns det ingen form av support som kan hjälpa till med sånt här?
Citera
2007-09-01, 15:03
Medlem
Paradox^s avatar
Prova med att uppgradera drivrutinerna till grafikkortet.
Citera
2007-09-01, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paradox^
Prova med att uppgradera drivrutinerna till grafikkortet.

Provade det nyss, men ingen framgång där heller. Fan, jag blir galen på det här. Det blir bara värre och värre dessutom!
Citera
2007-09-04, 21:35
Medlem
TheStorytellers avatar
Blås ren fläkten på grafikkortet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in