2007-09-06, 00:45
Medlem
Frostblends avatar
maaah hela jävla otroligt som sagt. Att kunna se just UFC 75 live också, 3 favoritfighters är med!
Citera
2007-09-07, 11:41
Medlem
gläfss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quincy
Ska nog även ta och ringa till min lokala sportbar och se till att de har ufc75 på sina stora skärmar på lördagen!

Var nere på Boomers här i Malmö och frågade om de kunde tänka sig att visa det på lördag. Först "Vad sa du att det hette?" och när jag förklarade vad det var och hur dags bara tittade bartendern på mig och sa "Det är EM-kval på lördag".

Så jag antar att det blir svårt att hitta en bar som sänder det i stället för fotbollen, fan att det ska ligga samtidigt.

Om någon hittar en bar i Malmö som sänder: låt mig veta.
Citera
2007-09-07, 14:17
Medlem
Sir Dwains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gläfs
Var nere på Boomers här i Malmö och frågade om de kunde tänka sig att visa det på lördag. Först "Vad sa du att det hette?" och när jag förklarade vad det var och hur dags bara tittade bartendern på mig och sa "Det är EM-kval på lördag".

Så jag antar att det blir svårt att hitta en bar som sänder det i stället för fotbollen, fan att det ska ligga samtidigt.

Om någon hittar en bar i Malmö som sänder: låt mig veta.

Djävulskt irriterande med fotbollen samtidigt ja, eftersom jag prioriterar den, får hoppas de kan visa fler galor live. Dock är jag, som de flesta andra verkar det som, väldigt skeptisk till Paolo Roberto som kommentator, kanske är lika bra att se det i efterhand med Joe Rogan & Goldberg.
Citera
2007-09-07, 14:24
Medlem
klassas avatar
Hur i helvete får man in tv4 sport? Har både canal digital och viasat men hittar inte kanalen.
Citera
2007-09-07, 15:33
Medlem
klassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klassa
Hur i helvete får man in tv4 sport? Har både canal digital och viasat men hittar inte kanalen.
Problem fixat!
Citera
2007-09-08, 21:15
Bannlyst
Ni på TV4! Hoppas ni förstår att det är första & sista gången jag kollar på ufc via eran kanal & eran reklam om ni ska fortsätta sabba galorna som ni tydligen tänker göra med denna!!!! SKÄMS PÅ ER!!

Först blir man taggad & allt sedan spottar ni mig i ansiktet, jävla TV4!

Vi borde ses i "oktagången" (det är säkert så paolo stavar skiten!!!!!)
Citera
2007-09-08, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AprX
Ni på TV4! Hoppas ni förstår att det är första & sista gången jag kollar på ufc via eran kanal & eran reklam om ni ska fortsätta sabba galorna som ni tydligen tänker göra med denna!!!! SKÄMS PÅ ER!!

Först blir man taggad & allt sedan spottar ni mig i ansiktet, jävla TV4!

Vi borde ses i "oktagången" (det är säkert så paolo stavar skiten!!!!!)

Nåja, jag tycker faktiskt Paolo och Ian? sköter sig helt ok och tänker inte klaga på reklamavbrotten. Kommer antagligen se den amerikanska PPVn också dock
Citera
2007-09-08, 21:33
Medlem
Fyfan Vad Äckligt!!! Paolo Roberto, Ushc Fyfan SÄger Jag , Tv4 Suger Som Vanligt
Citera
2007-09-08, 21:38
Medlem
Ojdå, kom in lite sent i sändningen
Visste inte att de hade såna här långa avbrott.

btw. crocop - congo fighten är nog den jag sett fram emot mest på länge!
Är crocop-gubben verkligen för gammal eller kan han fortfarande ta en riktigt duktig striker? Go crocop!

This one is NOT going the distance!
Citera
2007-09-08, 21:40
Medlem
sonlard80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smalltimemike
Ojdå, kom in lite sent i sändningen
Visste inte att de hade såna här långa avbrott.

samt att de bryter precis innan vinnar intervjuen......sjukt dåligt...

4:an har taskig timming
Citera
2007-09-08, 21:45
Medlem
int0xs avatar
jag som var riktigt förbannad på att eurosport bytt plats med 4sport på min tv, fan vad gött att jag såg den här tråden så jag inte missar galan!
Citera
2007-09-08, 23:10
Medlem
FL10s avatar
..

Kan inte paulo bara hålla käft?
Jag vill ju höra vad folk säger i bakgrunden som det nu blir. Paulo vet ju inte vad han snackar om.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in