2007-09-09, 00:37
Medlem
EnJarics avatar
Om ni gillar sport lägg ett par hundringar i månaden på canal+, och se fighterna med originalkommentatorer istället!
Citera
2007-09-09, 01:46
Medlem
friedrichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnJaric
Om ni gillar sport lägg ett par hundringar i månaden på canal+, och se fighterna med originalkommentatorer istället!

Va sände dem också UFC 75? Lätt värt det att lägga några hundringar enbart att få höra på Goldberg och Rogan för övrigt.
Citera
2007-09-09, 02:01
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:

Sänder Canal+ UFC????
Citera
2007-09-09, 03:39
Medlem
EnJarics avatar
Sorry, var inte tydlig nog, C+ sänder bara Pride, men om jag inte är helt fel ute, så är väl organisationerna på väg att enas!

Men igen, jag är full och kan vara helt fel ute!!
Citera
2007-09-09, 03:56
Medlem
friedrichs avatar
Citat:
Sorry, var inte tydlig nog, C+ sänder bara Pride, men om jag inte är helt fel ute, så är väl organisationerna på väg att enas!

Korrekt pride är numera ett minne blott.

Skål broder!
Citera
2007-09-09, 12:56
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:

Sände Canal+ Pride?
Jag vet att Pride gick att köpa på PPV ett tag...

Men Pride är i princip helt nedlagt vid det här laget så det spelar ingen roll i dagsläget.
Citera
2007-09-11, 20:34
Medlem
du dins avatar
Paolo eller inte, blev jävla glad när jag såg att de skulle sända UFC. En eloge till tv4.
Citera
2007-09-11, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
paulo var pinsamt dålig när han och nån mer kommenterade k1 heroes på viasat iaf..

om man gämför med görgen kruth och den andra nissen som brukade kommentera K1 fighterna på eurosport så är paolo lite rolig att lyssna på. Han har lite inlevelse i det han säger i ställer för att sitta där och säga "fin spark där" och "där var ett fint knä av X"
Citera
2007-09-14, 02:34
Medlem
Smaskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friedrich
Va sände dem också UFC 75? Lätt värt det att lägga några hundringar enbart att få höra på Goldberg och Rogan för övrigt.

Hahahaha....... Personligen ser jag alla galor live och jag skulle betala en slant för att höra vem som helst förutom Joe Rogan........ Vilken hopplös liten fjortis.
Citera
2007-09-14, 11:27
Medlem
Kilroy2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smaskens
Hahahaha....... Personligen ser jag alla galor live och jag skulle betala en slant för att höra vem som helst förutom Joe Rogan........ Vilken hopplös liten fjortis.

Sänk volymen.
Citera
2007-09-16, 01:23
Medlem
Smaskenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kilroy2
Sänk volymen.

Total tystnad sabbar stämningen. Det är inte som med fotbollsmatcherna på TV där man kan slå på Radiosporten och bottna volymen på TVn om kommentatorerna är för outhärdliga.

Joe Rogan är för amerikansk. Han kommenterar livefighter på samma sätt som de där berättarrösterna på "america's funniest home videos" eller vilket överproducerat amerikanskt program som helst. Han har gått i den skolan där man lärt sig att om verkligheten inte är spännade måste man försöka ge intrycket av att den är spännande för att därigenom göra sin produkt attraktiv. Han gör detta genom att visa en konstant entusiasm som ofta är omotiverad. Han frustar om att en fighter minsann kastar iväg en ENORM hög rundspark som VERKLIGEN SKADAR MOTSTÅNDAREN när alla, inklusive han själv ser att sparken egentligen blockerades. Men han överdramatiserar det till en fantastisk prestation i en fight som Ralf Edström (om vi nu ponerar att han kommenterade MMA istället för fotboll) skulle döma ut som "en riktig skitmatch", där ingen fick något gjort offensivt.

Joe Rogan är säkert jättebra för den amerikanska marknaden. Randy Couture som bisittare är stel och oengagerad men jag väljer honom över den bajsnödiga skrikungen Rogan ändå.

Drömteam bakom micken: Bas Rutten och Josh Barnett
Citera
2007-09-21, 11:01
Medlem
Salachtins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av boggle
om man gämför med görgen kruth och den andra nissen som brukade kommentera K1 fighterna på eurosport så är paolo lite rolig att lyssna på. Han har lite inlevelse i det han säger i ställer för att sitta där och säga "fin spark där" och "där var ett fint knä av X"
Haha, precis. "Fiint knä... hmmhmmh... bra... bra hög... bra låg."

Paolo sitter som i extas och skriker, lite amatör över honom med han är småskoj att lyssna på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in