2007-09-03, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
man borde starta en kampanj.. varför inte ha musse och andreas från rallarsving istället för paulo..

ja det skulle vara guld värt, Paolo är nog den mest överskattade kommentatorn. han är verkligen helt värdelös, men tv4-chefer som inte ens vet vad ufc är antar väl att Paolo vet vad han snackar om när han kommenterar.
Citera
2007-09-03, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Happy
paulo var pinsamt dålig när han och nån mer kommenterade k1 heroes på viasat iaf..

Instämmer, han var riktigt usel.

Står fortfarande TBA i tablån. Finns det någon information om att det verkligen kommer sändas live? Arkikeln på tv4.se nämner bara att det ska sändas, men det är ju bara ett par dagar kvar och de har fortfarande inte uppdaterat tablån.
Citera
2007-09-03, 17:54
Medlem
nefrols avatar
antar att cheferna på tv4 tror att paolo kommer locka ett gäng white trash tvtittare som fortfarande tycker paolo är någon slags a-kändis, för sakkunskap har han verkligen inte.
Citera
2007-09-03, 21:08
Medlem
Slängde iväg ett mail till tittarombudsmannen iom att det forfarande inte står med i tablån. Fick detta som svar, så det stämmer. Sändningen börjar 8 pm (GMT) i England, och 21:00 i Sverige. Så det är live. Detta trodde man verkligen inte att man skulle få se i svensk tv, allra minst inte som ordinarie sändning.

Kod:
Det stämmer att vi visar det. 21.00-00.00 på lördag. 

Mvh
Johan Kleberg
VD TV4 Sport

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: tittarombudsmannen 
Skickat: den 3 september 2007 17:59
Till: Johan Kleberg
Ämne: VB: Ang UFC i TV4 Sport 8 september
Citera
2007-09-03, 21:18
Medlem
klassas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1322
Slängde iväg ett mail till tittarombudsmannen iom att det forfarande inte står med i tablån. Fick detta som svar, så det stämmer. Sändningen börjar 8 pm (GMT) i England, och 21:00 i Sverige. Så det är live. Detta trodde man verkligen inte att man skulle få se i svensk tv, allra minst inte som ordinarie sändning.

Kod:

Mvh
Johan Kleberg
VD TV4 Sport

HELVETE VAD GÖTT!!!!!!!
Citera
2007-09-04, 10:07
Medlem
Yeesss!!! fan va nice
Ja kollade tablån för lördag klockan 21:00 o då står det ej fastställt

Började bli lite segt o sitta uppe till klockan 4 eller va de va när tv400 sände the ultimate fighter. Nu jävlar blir de mma
Citera
2007-09-04, 12:58
Medlem
Enhörnings avatar
Det här är helt jäkla fantastiskt. Måste skicka TV4 ett tackmail så att de vet om att det uppskattas! Hoppas hoppas att de inte bara sänder en gång och går under av alla moralkärringar eller brist av tittare..
Citera
2007-09-04, 23:47
Medlem
quincys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enhörning
Det här är helt jäkla fantastiskt. Måste skicka TV4 ett tackmail så att de vet om att det uppskattas! Hoppas hoppas att de inte bara sänder en gång och går under av alla moralkärringar eller brist av tittare..
Ska nog också skicka ett tackmejl, så kanske det väger upp lite åtminstonne gentemot alla klagobrev från folk som inte har en aning om vad mma är..
Ska nog även ta och ringa till min lokala sportbar och se till att de har ufc75 på sina stora skärmar på lördagen!

Ett stort steg frammåt för MMA i sverig!
Citera
2007-09-05, 00:14
Medlem
Mr Gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av k1322

Kod:

Mvh
Johan Kleberg
VD TV4 Sport

Det där tror jag på när jag ser det. Live ??? Alldeles för bra för att vara sant.

Är det nu på riktigt är det fan så nära att TV4 förtjänar ett tackmail.
Citera
2007-09-05, 17:13
Medlem
quincys avatar
Citat:
Hej!
Det här är lite mer feedback än en fråga, men jag måste bara berömma er för att ni tagit initiativet att visa t.ex. The Ultimate Fighter, UFC75 och IFL på den nya kanalen tv4 sport! Underbart! MMA är kanske världens snabbast växande sport och hittills har sändningar om det i Sverige varit närmast obefintlig, trots att det finns många av oss här som är inbitna fans.(Även en hel del som tränar sporten, och fler blir det)

Det jag nu vill be är sak jag är lite orolig för. Jag är helt säker på att många hemma i sofforna som inte är insatta i vad MMA är kommer att skriva in till er och klaga, och göra vilda felaktiga jämförelser mellan denna sport och gatuvåld.
Faktum är ju att statistiken talar tydligt till fördel för MMA, många andra populärare sporter är betydligt farligare.
Så jag hoppas att ni kommer ha överseende med dem, och jag är helt säker på att tittarsiffrorna kommer öka allt eftersom kunskapen om MMA sprids här i Sverige.

Nu ska jag ringa min lokala sportbar och se till att de visar er sändning av UFC 75 på lördag kväll så jag och några kompisar kan kila dit.
Tusen tack!

Mvh - xxx
Det lilla brevet skickade jag till tv4:s tittarombudsman, han svarade och lovade att framföra det.
Citera
2007-09-05, 20:01
Medlem
mmas avatar
känns otroligt att få bänka sig framför sin egna tv kl 21 på en lördagskväll och få se UFC 75 live.

Kommer paolo vara kommentator hela tiden under fighterna? eller bara mellan? jag hoppas verkligen inte han ska kommentera allt, jag vill ha orginalkommentatorerna.
Citera
2007-09-05, 21:07
Medlem
Daniel1343s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mma
känns otroligt att få bänka sig framför sin egna tv kl 21 på en lördagskväll och få se UFC 75 live.

Kommer paolo vara kommentator hela tiden under fighterna? eller bara mellan? jag hoppas verkligen inte han ska kommentera allt, jag vill ha orginalkommentatorerna.
Då hoppas du nog på för mycket! Men inte ska vi hänga läpp för det, sanslöst bra att de bara visar det!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in