2007-09-01, 16:52
Medlem
Tord_Ywels avatar
Har provat men det blir så svårt att konsentrera sig på båda sammtidigt.
Citera
2007-09-01, 16:54
Medlem
Snövits avatar
Erotik och sexualitet --> Alternativa Sexualiteter

/Moderator
Citera
2007-09-01, 17:37
Medlem
Bronkzs avatar
hmm jag har ätit bicmac på fyllan samtidigt som jag sket, kändes rätt och riktigt på nå sätt. Men nä, skita o runka... däremot tror jag att jag har fått stånd någon gång när jag klämt en riktig korv. den touchade väl prostatan eller nåt

jag är nog bajsbög
Citera
2007-09-01, 18:46
Medlem
Vrövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bronkz
hmm jag har ätit bicmac på fyllan samtidigt som jag sket, kändes rätt och riktigt på nå sätt. Men nä, skita o runka... däremot tror jag att jag har fått stånd någon gång när jag klämt en riktig korv. den touchade väl prostatan eller nåt

jag är nog bajsbög

Bronkz..Bajsronkz
Citera
2007-09-01, 19:06
Medlem
csts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Nej

Barn kan vara kreativa och nej jag är inte gay även om jag tittar på snygga killar.

Nej faktiskt inte, nu runkar jag min dase som vilken som helst. Och jag använder badrumsspegeln för att se min stora pung när jag runkar av mig själv, att enbart använda fantasi för min del funkar inte.
Tar du den i tvåan?
Citera
2007-09-01, 19:20
Bannlyst
istället för att klämma ut en illaluktande bajskorv samtidigt som man drar i pillesnoppen så kan man väll trycka in en helt vanlig dildo i rövhålet. Eller är det kanske bajslukten i kombination med prostatamassagen som man tänder på?
Citera
2007-09-01, 19:40
Medlem
Krafses avatar
Jodå, det har jag prövat. Men det är tyvärr inte min kopp té.
Citera
2007-09-01, 20:24
Medlem
wzbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirFlaw
... jag tror du luktade. Man luktar alltid.
Lätt!

Var någon förut som skrev att höjden av njutning vore att skita, nysa och få orgasm samtidigt. Jag har själv aldrig provat att brunkat, men har däremot stoppat upp lite stuff i baken. Ännu ingen dildo då den troligen vore för stor, men jag arbetar mig sakta uppåt. Det är så himla mycket skönare än vanligt vaniljrunk.
Citera
2007-09-02, 00:15
Medlem
Danals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Tittar på snygga killar.

Citat:
Nej faktiskt inte, nu runkar jag min dase som vilken som helst. Och jag använder badrumsspegeln för att se min stora pung när jag runkar av mig själv, att enbart använda fantasi för min del funkar inte.

De två sakerna du nämner där, är det bara jag som blir mer och mer övertygad av att du faktiskt är gay?! Eller bisexuell kanske?
Citera
2007-09-02, 00:38
Medlem
Legimitations avatar
Hey. Det är karlar det gäller. Vi klara inte två saker samtidigt.
Först generaltömning. Sedan pinka. Därefter tömning av pungen.
Citera
2007-09-02, 01:20
Medlem
Dualitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legimitation
Hey. Det är karlar det gäller. Vi klara inte två saker samtidigt.
Först generaltömning. Sedan pinka. Därefter tömning av pungen.

Correctamundo. Och en riktig man säger pissa, skvätter självklart på ringen ( 28 cm är svårt att kontrollera ) och pissar bort skiten efteråt istället för att använda borsten vilket alla mjäkiga kärringar hela tiden försöker få oss att göra

Och Brunka, nej för fasiken!

Usch och tvi!

Äta och skita går an, likaså dricka öl och pissa samtidigt, fler kombos existerar ej. Och för dem som kör upp schampooflaskor och dyl. heter det självklara vattenhålet i utelivet båten Patricia.
Citera
2007-09-02, 01:53
Medlem
Psyko Dads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koool G Murder
Tja, undrar om det finns någon som har brunkat eller någon som gör det regelbundet, har ju hört ordet men aldrig någon som har sagt att de har gjort det.

Har aldrig testat själv ser inte riktigt tjusningen i det.

Brunka=Bajsrunka (runka samtidigt som man skiter)
Precis när man trodde att man hade hört allt i pervo. Men icke.
Tja enligt vissa killar ska det ju vara skönt att skita på ett annat sätt, än vad det skulle vara för oss tjejer. Sanningshalten har varit för mig låg tills nu.....
Är det så skönt att skita att ni kan runka samtidigt ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in