2007-08-31, 14:02
Medlem
Koool G Murders avatar
Tja, undrar om det finns någon som har brunkat eller någon som gör det regelbundet, har ju hört ordet men aldrig någon som har sagt att de har gjort det.

Har aldrig testat själv ser inte riktigt tjusningen i det.

Brunka=Bajsrunka (runka samtidigt som man skiter)
Citera
2007-08-31, 14:08
Bannlyst
provat... inte så najs.

skönare att runka samtidigt som man kliar på ett utslag alt myggbett
Citera
2007-08-31, 14:10
Medlem
Är inte det en hockeyterm? *S*
Men det är klart hockeyspelare runkar mycket....skiter gör dom också.
Citera
2007-08-31, 14:11
Bannlyst
ingen aning om det är en hockeyterm... men jag vet att man kan säga att nått är "brunkit" om det är kasst
Citera
2007-08-31, 14:18
Medlem
En "bunkare" i hockey är personifierad i Holmström, Detroit Redwings.
Han jobbar hårt, tar mycket stryk och är bra runt sargen.
Citera
2007-08-31, 16:06
Medlem
Ballexanders avatar
Hade en klasskamrat som var en sån kille man inte riktigt vet vart man har, snackar man med honom kan han helt plötsligt göra några konstiga rörelser osv, väldigt svårt att ta på allvar. Han har även spelat in ett album med fisar som han skickat till mig.

I alla fall så i omklädningsrummet när vi duschade och bytte om så nämner han att han provade att bajsa samtidigt som han runkade och tyckte det var snäppet skönare än att bara runka.

Där känner dom flesta att det var lite för mycket information för att komma från honom men vi skrattar ju och frågar på lite skoj och då nämner han att han även pissade sig själv i ansiktet den morgonen för att han kände att han var tvungen att prova.
Han är mästare på att luftfisa där man suger in luft i röven och sedan fiser, han har stallt en balja på sitt rum och sugit in vatten för att se hur långt det går att fisa iväg.
Citera
2007-08-31, 16:29
Medlem
Koool G Murders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballexander
Hade en klasskamrat som var en sån kille man inte riktigt vet vart man har, snackar man med honom kan han helt plötsligt göra några konstiga rörelser osv, väldigt svårt att ta på allvar. Han har även spelat in ett album med fisar som han skickat till mig.

I alla fall så i omklädningsrummet när vi duschade och bytte om så nämner han att han provade att bajsa samtidigt som han runkade och tyckte det var snäppet skönare än att bara runka.

Där känner dom flesta att det var lite för mycket information för att komma från honom men vi skrattar ju och frågar på lite skoj och då nämner han att han även pissade sig själv i ansiktet den morgonen för att han kände att han var tvungen att prova.
Han är mästare på att luftfisa där man suger in luft i röven och sedan fiser, han har stallt en balja på sitt rum och sugit in vatten för att se hur långt det går att fisa iväg.

Låter som en riktigt skön kille
Citera
2007-08-31, 21:23
Medlem
handtralalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballexander

Alltså, måste ju varit jävligt påfrestande att ha en sån snubbe i sin närhet i längden men fan vad jag garvade när jag läste ditt inlägg.

OnT: Det närmsta jag har kommit är nog att taja på toa men det är ju rätt obekvämt alltså.
Citera
2007-09-01, 01:04
Bannlyst
skulle ha väldigt svårt att koncentrera mig på runkandet samtidigt som skitlukten sprider sig i rummet.
Citera
2007-09-01, 01:07
Medlem
Drooms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forhyrd
skulle ha väldigt svårt att koncentrera mig på runkandet samtidigt som skitlukten sprider sig i rummet.

+1 på det. Hur länge skiter man ändå? Om man är riktigt hård i magen kanske det är skönt.
Citera
2007-09-01, 09:27
Medlem
borde inte va lättare å runka före alt. efter bajjandet ?
Citera
2007-09-01, 11:15
Medlem
Danals avatar
Första intrycket av denna tråd --->

Nej, jag har aldrig brunkat och kommer aldrig att göra det heller. Odören som sprider sig som en löpeld i badrummet är inte kompatibelt med mina sexuella fantasier.

Känns som att det är något för homos som är hårda i magen och kåta. De trycker ut "den" halvvägs och tokrunkar sedan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in