2007-09-01, 11:22
Medlem
thepunishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballexander
Hade en klasskamrat som var en sån kille man inte riktigt vet vart man har, snackar man med honom kan han helt plötsligt göra några konstiga rörelser osv, väldigt svårt att ta på allvar. Han har även spelat in ett album med fisar som han skickat till mig.

I alla fall så i omklädningsrummet när vi duschade och bytte om så nämner han att han provade att bajsa samtidigt som han runkade och tyckte det var snäppet skönare än att bara runka.

Där känner dom flesta att det var lite för mycket information för att komma från honom men vi skrattar ju och frågar på lite skoj och då nämner han att han även pissade sig själv i ansiktet den morgonen för att han kände att han var tvungen att prova.
Han är mästare på att luftfisa där man suger in luft i röven och sedan fiser, han har stallt en balja på sitt rum och sugit in vatten för att se hur långt det går att fisa iväg.

Haha liknar en kille jag gått i skolan med
Förövigt mycket påfrestande att umgås med denna person
Citera
2007-09-01, 12:11
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballexander
Hade en klasskamrat som var en sån kille man inte riktigt vet vart man har, snackar man med honom kan han helt plötsligt göra några konstiga rörelser osv, väldigt svårt att ta på allvar. Han har även spelat in ett album med fisar som han skickat till mig.

I alla fall så i omklädningsrummet när vi duschade och bytte om så nämner han att han provade att bajsa samtidigt som han runkade och tyckte det var snäppet skönare än att bara runka.

Där känner dom flesta att det var lite för mycket information för att komma från honom men vi skrattar ju och frågar på lite skoj och då nämner han att han även pissade sig själv i ansiktet den morgonen för att han kände att han var tvungen att prova.
Han är mästare på att luftfisa där man suger in luft i röven och sedan fiser, han har stallt en balja på sitt rum och sugit in vatten för att se hur långt det går att fisa iväg.

Fy fan vad jag garva när jag läste detta.
OnT: Nej, det har jag inte.
Citera
2007-09-01, 12:48
Medlem
tapirs avatar
Självklart, det förenar mina två största nöjen.
Citera
2007-09-01, 13:18
Medlem
Vrövhåls avatar
Har aldrig prövat
Men det borde väl isåfall vara lika skönt att stoppa in en dildo i stjärten och krysta ut den medan man runkar, plus att man slipper skitlukten.
Citera
2007-09-01, 13:25
Medlem
Klappasäftens avatar
När jag var 11-12år så brukade jag stoppa in pekfingret för att massera sjärthålet samtidigt som jag runkade min dase.
Citera
2007-09-01, 13:47
Medlem
Vrövhåls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
När jag var 11-12år så brukade jag stoppa in pekfingret för att massera sjärthålet samtidigt som jag runkade min dase.

Luktade du på fingret efteråt?
Citera
2007-09-01, 14:08
Medlem
Danals avatar
Citat:

Vem var det som tipsade dig om denna teknik? Eller du kanske är gay?
Citera
2007-09-01, 14:31
Medlem
thepunishers avatar
Citat:

Och nu kör du då på större grejer?
Citera
2007-09-01, 15:15
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Luktade du på fingret efteråt?

Nej

Citat:
Vem var det som tipsade dig om denna teknik? Eller du kanske är gay?

Barn kan vara kreativa och nej jag är inte gay även om jag tittar på snygga killar.

Citat:
Och nu kör du då på större grejer?

Nej faktiskt inte, nu runkar jag min dase som vilken som helst. Och jag använder badrumsspegeln för att se min stora pung när jag runkar av mig själv, att enbart använda fantasi för min del funkar inte.
Citera
2007-09-01, 15:42
Medlem
Jomazis avatar
Citat:
Nej

Barn kan vara kreativa och nej jag är inte gay även om jag tittar på snygga killar.

Nej faktiskt inte, nu runkar jag min dase som vilken som helst. Och jag använder badrumsspegeln för att se min stora pung när jag runkar av mig själv, att enbart använda fantasi för min del funkar inte.

Din stora pung? Har du Bh på den?
Citera
2007-09-01, 15:54
Medlem
BeerMeUpScottys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jomazi
Din stora pung? Har du Bh på den?
borde det inte heta PH då?
Citera
2007-09-01, 16:38
Bannlyst
Citat:
Nej

... jag tror du luktade. Man luktar alltid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in