• 1
  • 2
2007-08-30, 23:28
Bannlyst
Vore jäkligt kul att sitta och porrsurfa och plötsligt se någon man känner. En granne, barnens dagisfröken, en gammal skolkamrat. Själv har jag aldrig haft sådan tur. Har ni?
Citera
2007-08-31, 00:08
Medlem
jo.. stötte på några bilder för nåt år sen på en tjej jag dejtade under en period... dom var väl iof rätt oskyldiga, även om det nu var viss nakenhet med i bilden. När jag fråga henne om bilderna nekade hon att hon blivit fotad
Citera
2007-08-31, 22:53
Medlem
Omnifariouss avatar
På lågstadiet hittade en klasskamrat en gammal porrtidning med lite softcore-bilder på sin mamma i, vilken han visade för oss andra. Varför han inte slängde den och försökte förtränga det har jag aldrig förstått
Citera
2007-09-29, 10:18
Bannlyst
Är det verkligen så ovanligt att stöta på någon man känner i detta sammanhang?
Citera
2007-09-29, 11:20
Medlem
ugge_das_boots avatar
det cirkulerar nog bilder på mitt underliv då jag har snygg pung
Citera
2007-09-29, 12:33
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot
Vadå har du skickat bilder till Lady Tiera?
Citera
2007-09-29, 12:35
Medlem
Tony Cliftons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Är det verkligen så ovanligt att stöta på någon man känner i detta sammanhang?
Jag har då aldrig gjort det...
Citera
2007-09-29, 12:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ugge_das_boot

hahaha lyckos dig då
Citera
2007-09-29, 12:52
Bannlyst
Jodå, det påverkar mötena efter man sett bilder..

Men med tanke på hur många som kan vara som en själv, som postat bilder/filmsnuttar där bara det väsentliga syns och som sedan får spridning på nätverk mm, så tror jag det är stor chans att man suttit och dragit i pillesnoppen till bilder av folk man känner utan att man vet om det.. internet är inte så stort som man tror..
Citera
2007-09-29, 13:58
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nyfikenienstrut
Vore jäkligt kul att sitta och porrsurfa och plötsligt se någon man känner. En granne, barnens dagisfröken, en gammal skolkamrat. Själv har jag aldrig haft sådan tur. Har ni?

Nej, det har faktiskt aldrig hänt mig.
I unga år - vi snackar andra halvan av 70-talet här - gick det rykten om att storasyrran till en av mina (dåvarande) kompisar skickat in nakenbilder av sig själv till FIB Aktuellt (salig i åminnelse). Jag lyckades få fatt i rätt nummer av blaskan - inte det lättaste för en 10-åring i norrländska obygden - och kunde storögt konstatera att...ja, det var hon och...oj...hon har likadan fitta som de andra brudarna i dessa blaskor...tänka sig.

Citat:
Ursprungligen postat av FreeWilhelmFree
jag har hittat en film på en som liknade min syrra extremt mycket, kan tänka mig att hennes polare spelade in det för några år sen, min syrra såg då på pricken ut som alison angel gör i ansiktet. men min syrra är kortare, har mindre bröst och är lite "tjockare". det var en film från en hotelrumstoalett och hon verkade lite full och skulle ta på sig en strumpa men snubblade. hade sjukt många hits (typ 900 000) på nån videosajt. hon var inte naken, typ string och behå tror ja. det var lite konstigt. iaf skickade jag länken till henne men hon vägrade svara, försökte fråga fler gånger men typ bara tystnad, filmen försvann efter några dagar.

sen har jag sett amatörporrbilder på några som var extremt lika ett par min familj känner vid stugan

ok, sökte lite snabbt på youtube http://youtube.com/watch?v=pRHz_QuMu-I

extremt jävla lik min syrra på både utseende och röst (skånska), det bara MÅSTE vara hon för några år sen.

om hon hittar den här posten skulle hon nog bli skitförbannad att jag "lämnat ut länken till psykopater"

Din syrra verkar vara en riktig busflicka - och du med för den delen. Och hur ser relationen er emellan ut idag?
Jag gillar beskrivningen av filmen: "en film från en hotelrumstoalett och hon verkade lite full och skulle ta på sig en strumpa men snubblade". Sounds like hardcore.

Dock: din syster är en riktig skönhet, tveklöst. En tjej kan nog inte bli mycket snyggare än så där.
Var är psykopaterna förresten?
Citera
2007-09-30, 08:44
Medlem
Har sett en kompis kompis få rejält med k*k

Aldrig sett på henne på samma vis efter de
Citera
2007-09-30, 21:51
Medlem
offe_mans avatar
Nej verkligen inte och då har man ju porrsurfat en heldel
Jag tycker man borde sett ngn. :/