Vilket program kör du med? Iaf när jag ska se filmer med Windows Media Player så blir färgerna konstiga som fan, så prova med ett annat program om det blir likadant där
VLC är klart bättre än BS Player men ibland fungerar inte VLC, t.ex. säger att en fil är trasig eller något sådant konstigt när den inte är det. BS Player använder endast codecs som är installerade i windows.
Med andra ord, har du båda ska du alltid kunna spela upp mediafiler utan problem. Glöm inte att lägga in följande codecs, DivX, XviD, AC3 filters. Bra att ha Quicktime samt Power DVD också. Jag har dessutom lagt in mp3 filters i windows.
Jag kan spela allt, det som inte funkar, det kastar jag bort (rör sig om kanske 3% av allt jag tagit hem).
jag har testa med flera olika, vlc, wmp mediaplayer classic, winamp.. får inte färg i någon utav dom... japp skärmen funkar fin fint annars, har aldrig varit med om något sånt här problem förut
hmm alltså i Zoom Player så är det bara svart och man ser lite vit text och små konturer av människor (jntstallerade alla codecs som följde med) det kan väl inte vara något fel på grafikkortet? eftersom spel fungerar perfekt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!