• 1
  • 2
2007-08-30, 15:50
Bannlyst
Jag r helt vertygad om att det r SD som ligger bakom detta spektakel. Vi fr aldrig glmma bort att SD inget hellre vill n att det ska bli ett, vad ska vi kalla det, "muslimskt upplopp" ngonstans i Sverige. Och rebro r en stor stad med mnga muslimer.
2007-08-30, 16:17
Medlem
><((((>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrispyKreem

PI > Konspirationer?

i second that..

personligen tror jag det r "reptilfolk som bor i underjorden" eller albaner som ligger bakom.
2007-08-30, 16:50
Medlem
Om detta r sant som yatzy pstr vad r d problemet?

Det r ju lysande. Snt hr ska publiceras. Muslimerna ska fan inte st ver svensk lag.
2007-08-30, 16:53
Medlem
Du menar att det bara r SD som str fr yttrandefrihet i Sverige?
2007-08-30, 18:02
Medlem
kultingens avatar
Skulle det spela ngon roll? Det r knappast SD som klr ut sig till muslimer och gr upplopp i s fall, de visar bara mnga muslimers sanna frger.
2007-08-30, 18:23
Medlem
seb-s avatar
Enligt Irans president, Mahmoud Ahmadinejad, s r det sionister som ligger bakom publiceringen (stod i Metro hromdagen), vad sger du om det, yatzy_loser? Och vart fan fr du SD ifrn?
2007-08-30, 18:43
Medlem
Ostfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yatzy_winner
Jag r helt vertygad om att det r SD som ligger bakom detta spektakel. Vi fr aldrig glmma bort att SD inget hellre vill n att det ska bli ett, vad ska vi kalla det, "muslimskt upplopp" ngonstans i Sverige. Och rebro r en stor stad med mnga muslimer.

Jag tror inte att det r SD som ligger bakom detta men snt hr mste accepteras. Vi har yttrandefrihet i Sverige och bara fr att de r muslimer s r de inget undantag. Att gra upplopp fr en sn hr sak r ju bara sorgligt men yttrandefriheten gller ju ven dem, s klart att de fr tycka det r frjvligt om de vill. Helt rligt nskar jag att det blir ett jvla liv s folk inser att nt mste gras t invandrarpolitiken.
2007-08-30, 18:45
Medlem
Ostfarsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr. J. Hamilton
Hur kan det vara intressant med en frvirrad konspirationsteorie om att SD kan styra stora liberala morgontidningar?

En morgontidning ska ju kunna publicera i stort sett vad den vill. Intressant r att muslimerna tror de kan styra ver det.
2007-08-30, 18:50
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seb-
Enligt Irans president, Mahmoud Ahmadinejad, s r det sionister som ligger bakom publiceringen (stod i Metro hromdagen), vad sger du om det, yatzy_loser? Och vart fan fr du SD ifrn?

SD r sionister.
2007-08-30, 19:19
Medlem
Erk Swedes avatar
Nej

Citat:
Ursprungligen postat av Cruachan
SD r sionister.

SD r Israelvnliga,och vad jag frsttt s r inte alla israeler sionister..
2007-08-30, 22:22
Medlem
Memnoks avatar
Flyttad frn politik inrikes.
/mod
2007-08-30, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av seb-
SD och sionister r i maskopi
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in