2007-08-29, 19:56
Medlem
mjohanssons avatar
Jag tar det från början: Har legat i denna sommar; morgonpromenader, sprungit, lyft vikter osv med 1-2 vilodagar per vecka - inte det raka byggandet, mer åt fightclub-hållet men fortfarande med en rejält generös kost. Har kört "naturell" hela vägen, inga tillskott etc.

Under de två senaste veckorna har jag inte hunnit träna någonting alls, dock har kosten varit mer eller mindre oförändrat; jag har ätit lika mycket ungefär - medvetet och med vilja då jag kommer att kicka igång igen inom kort. Problemet är att jag nu i 7-8 dagar har varit väldigt lös i kistan. Har detta någonting med kostsituationen att göra (betydligt fler kalorier in än ut)? Och om så är fallet, bör jag dra ner på kosten tills dess att jag kör igång igen?
Citera
2007-08-29, 21:08
Medlem
Tar ca 1-2 veckors tid för kroppen att anpassa sig för något nytt, tog de iaf innan min kropp blev van vid kosttillskott (d.v.s. extra kalorier), var rätt lös o magen men gick inte på toa mer än normalt.
Citera
2007-08-29, 21:16
Medlem
mjohanssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godhell
Tar ca 1-2 veckors tid för kroppen att anpassa sig för något nytt, tog de iaf innan min kropp blev van vid kosttillskott (d.v.s. extra kalorier), var rätt lös o magen men gick inte på toa mer än normalt.
Hmm.. antingen så missuppfattade du mig, eller så missuppfattar jag dig men jag tar inget "nytt" nu. Som sagt har jag kört naturell hela vägen.

Går förövrigt inte på toa mer än 2ggr om dagen nu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in