2007-08-29, 02:37
Medlem
Glericuss avatar
Min bror fick viruset på msn där man skriver "vill du vilka som blockat dig på MSN" grejjen gå in här [länk], den gör väll inget skadligt om den ligger kvar va? eller bör man ta bort de ASAP.

för vad jag vet så krävs de att man starta felsäkert läge å grejjer för att tabort de
Citera
2007-08-29, 02:41
Medlem
Jag fick också det där messet. Men det är väl inget virus utan bara ett försök till att lura av folk sina användaruppgifter. Naturligtvis så fyller du EJ i uppgifterna på den sidan. Jag kör med NOD32, så nån virusvarning fick jag inte när jag klickade på länken så jag utgår från att det enbart är en sida som försöker lura folk och inget virus
Citera
2007-08-29, 03:11
Medlem
Glericuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIR
Jag fick också det där messet. Men det är väl inget virus utan bara ett försök till att lura av folk sina användaruppgifter. Naturligtvis så fyller du EJ i uppgifterna på den sidan. Jag kör med NOD32, så nån virusvarning fick jag inte när jag klickade på länken så jag utgår från att det enbart är en sida som försöker lura folk och inget virus

ja de va de jag också fick av han, gå in här grejjen. men jag fyllde inte i info som han, men de verka bara ha skicka texten en gång, men vad jag har läst om de så ska de ligga kvar på datorn, för dom som fyllde i infon.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in