Bästa: Marlboro röd. Gillar även Beyond för att kunna variera lite. Väldigt god både som "vanlig" och som mentol.
Sämsta: Level, Camel Activate och Chesterfield. Chesterfield har fått en del bra omdömen är på FB vilket gör att att jag kanske borde testa ett paket till. Så som jag minns dem så var de väldigt torra och smakade papper.
Snusar inte och därmed inte testat speciellt många olika sorter. Av de få (kanske fyra-fem sorter) jag har testat så var Rapé den överlägset äckligaste. Snus kan vara riktigt gott ibland men Rapé klarar jag inte av.
Godaste cigg: Marlbro röda beyond
Godaste snus: Granit Maxad och/eller Nick & Jhonny Radical Red
Räligaste ciggen: Camel gul - Smakar smuts
Räligaste snusen: Knox white strong - Diggar Knox vanliga men den starka är ingen höjdare. Eller typ Smålands smakar ju parfym
Godaste cigg: Lucky Strike, John Silver
Godaste snus: General
Äckligaste cigg: Level och andra budgetcigg. Smuggelcigg smakar i princip alltid skit.
Äckligaste snus: Ettan Portion, och så alla dessa jävla smaker såsom lingon/hjortron osv.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!