2010-04-13, 17:26
Medlem
Rakiis avatar
Måste säga att godaste snuset är Ettan lös (även om jag varvar med portion), tidigare var jag insnöad på Grov men bytte tillbaka till den gamla trotjänaren igen. Faktiskt ett snus jag troligtvis aldrig kommer att tröttna på, som det känns nu.
Citera
2010-04-14, 01:49
Medlem
Probe whiskey-snus är utan tvekan det godaste snuset. Whiskey och tobak i ett. Kan ju inte bli bättre.
Citera
2010-04-14, 21:26
Medlem
Tycker nog den godaste ciggen är John Silver
Citera
2010-04-27, 12:35
Medlem
Grimmjows avatar
Säkert mitt tredje eller fjärde inlägg här, så mycket man kan ändras

Godaste snus: Rapé och General
Äckligaste: Ettan och Catch

Har slutat röka men när det väl blir något så är det LS eller pall mall som gäller, ibland black devil
Kan inte ens tänka tanken på prince eller menthol överhuvudtaget...
Citera
2010-04-29, 22:19
Medlem
derbicoolings avatar
Godaste:General lös alltså det är något magiskt med den snusen är så sjukt god. Dock snusar jag den nästan aldrig hela läppen brinner ju upp av lös svider något helt sjukt efter en dosa kanske för jag inte är van med lös och bakar rätt stora prillor kanske vänjer mig, brukar bli en dosa över helgen som lite extra lyx.

Annars kör jag general white som också är gott och portion är trevligare till vardags tycker jag!

Äckligaste:
General ekstra sterk snusade ungefär sex stockar eller något innan jag insåg hur äckligt det smakade spyr nästan av det nu(portion).

Cigg kan jag inte säga något om röker inte.
Citera
2010-04-30, 05:59
Medlem
Av det något begränsade antalet sorter jag provat, så är definitivt John Silver godast, strax följt av Prince Röda, resten har en sån vidrig eftersmak att jag får kväljningar, t ex av Marlboro light, 100s etc. Sen har jag aldrig snusat, så kan inte kommentera där.

Tar gärna emot förslag på cigg som är som John Silver eller bättre.

RD
Citera
2010-04-30, 12:36
Medlem
Leherks avatar
Godaste snus= General white. Godaste cigg... finns inga goda cigg
Citera
2010-04-30, 23:27
Medlem
linjalvaxts avatar
Min favorit av de jag provat måste nog vara Göteborgs rapé portion

äckliga snusar har jag aldrig provat dock
Citera
2010-05-01, 00:30
Medlem
stavas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RectalDrip
Av det något begränsade antalet sorter jag provat, så är definitivt John Silver godast, strax följt av Prince Röda, resten har en sån vidrig eftersmak att jag får kväljningar, t ex av Marlboro light, 100s etc. Sen har jag aldrig snusat, så kan inte kommentera där.

Tar gärna emot förslag på cigg som är som John Silver eller bättre.

RD

Gillar du John Silver ska du absolut prova Lucky Strike, samma typ men lite "rundare" i smaken tycker jag. Fan va svårt att förklara cigg-smak i text märker jag nu, du får prova och komma tillbaks med ditt omdöme!

Själv har jag ett varmt kärleksförhållande till Camel Blue, men det är ju en lite annan typ av smak på dom.

Det är alltid roligt att prova nåt nytt!
Citera
2010-05-03, 12:28
Medlem
Godaste snus: Grov portion eller General white är riktigt ljuvligt.
Godaste cigg: Inga cigg är väl riktigt "goda" men Lucky Strike är den som är godast och skönast att röka.

Äckligaste snus: Bland de finare snussorterna är det Göteborgs Rapé, all budgetsnus utom Kronan går också bort.
Äckligaste cigg: Elixyr, Templeton och ryska L&M
Citera
2010-05-10, 21:52
Medlem
cyberdolls avatar
Godast snus: Gbg Rapé (lingon eller vanlig)
Äckligast snus: L&M

Godast cigg: Lucky Strike
Äckligast cigg: Corner
Citera
2010-05-10, 22:56
Medlem
Me0ws avatar
Godaste cigg: Camel Blå
Godaste snus: Ettan Lös

Äckligaste cigg: Level Röd
Äckligaste snus: General Silver
Citera