2010-07-22, 20:32
Medlem
Kaukelugns avatar
Tja på er!

Det va ju ett bra tag sen det skrevs i tråden. Kanske inte är så intressant längre då halva sverige varit inne i vesslan? Skulle va kul o se bilder från er andra som varit inne. Gärna bilder från vattnet eller om nån har bilder från våning 1 som är vattenfylld.

Om nån vet ett bra redigeringsprogram för mov filer så hojta till! Har ju HD film på vesslan som skulle va kul att visa.

Ha det!

Kaukelugn
Citera
2010-07-22, 21:14
Medlem
Här är mina bilder från Vesslan. Inte så stor skillnad från dina, det blir ju lite svårt att variera =)

http://www.pixbox.se/alb_show_id1181263_page0.html

Vad har ni haft för er på sista tiden då föresten? Inga nya objekt?
Citera
2010-07-22, 21:51
Medlem
0bbAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neo_p
Här är mina bilder från Vesslan. Inte så stor skillnad från dina, det blir ju lite svårt att variera =)

Rikitgt fina bilder!

Jag väntar dock fortfarande på Kaukelugns HD film med höga förväntningar! Kan du ge mig en hint om ungefär hur lång den blir?
Citera
2010-07-25, 20:19
Medlem
Kaukelugns avatar
Tyvärr har några delar av filmen slarvats bort med tiden, men håller på och letar efter dem sista delarna. Om man inte klipper nåt så ligger det väl på en 30min iaf. Vi filmade 4:e gången vi va inne så vi filmade det mest intressanta tror jag Har filmat när vi va mellan taket och berget vid nergången till våning ett som va vattenfyllt.

Om någon kommer på något bra redigeringsprog för MOV filer eller prog. som man kan formatera om MOV filer så vore det kanon.

Ha de!
Citera
2010-07-29, 14:08
Medlem
Svedjebondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CurtOlof
Finns det bilder bevarade på den stora antennpark som fanns uppe på berget ?
Bilerna kan ju inte vara SO.

Jag kan ha fel men mitt minne säger mig att den stora antennparken fanns cirkus två kilometer från Vesslan. Eller vad var det för antenner?
Citera
2010-07-30, 15:51
Medlem
Det är nog den antennparken som jag förtvivat söker bilder från......
Citera
2010-08-04, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaukelugn
Om någon kommer på något bra redigeringsprog för MOV filer eller prog. som man kan formatera om MOV filer så vore det kanon.

RAD Video tools ska tydligen funka

http://www.radgametools.com/bnkdown.htm
Citera
2010-08-05, 12:08
Medlem
MPEG Streamclip, både för Mac och Pyttemjuk
Citera
2010-08-07, 18:16
Medlem
Svedjebondens avatar
Citat:
Det är nog den antennparken som jag förtvivat söker bilder från......

Jag har inga bilder och inga bra minnesbilder heller för den delen. Om du vill åka dit och titta efter rester kan du få koordinaterna.
Citera
2010-08-07, 18:49
Medlem
Så var det.... Har ingen bil eller moppe
Citera
2010-09-12, 14:04
Medlem
Svedjebondens avatar
Citat:
Så var det.... Har ingen bil eller moppe

Ta cykeln, är ju bara två mil från stan.

Jag hade tänkt att åka ut och kolla för någon vecka sedan men det blev tyvärr inte av.
Citera
2010-09-12, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Neo_p

Får man fråga varför ni har munskydden? Är det för där var dammigt eller så eller för att dölja era ansikten? Såg på en av bilderna att det stod asbest utskrivet på ett av rören, men de skydden ni har på er skyddar de verkligen mot asbest, de ser lite tunna ut :P

Blev bara lite nyfiken, har ännu inte kommit ut på ett såhär trevligt ställe än så några munskydd har för egen del inte blivit behövda.

/A.P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in