2007-08-28, 18:13
Medlem
Haj[R]as avatar
Hej.

Det är så att jag behöver lite hjälp med cubase och dess installation. När jag försöker installera in den så stannar den på 97 %. Men sen när jag kollar in i hårddisken så ligger den som installarad fil och går att sätta igång. Jag sätter igång programmet och väntar på att det ska startas. Men typ presic innan den öppnas får jag upp detta meddelande "The ASIO Driver Multimedia Driver could not be loaded" Jag kollar in igen i hårdisken på cubase filen. Där så finns det en fil som heter ASIO. Jag går in i den och ska installera in den. Det finns ett par olika filer där. Men två av dem är dfxdsetup och Wpsetup. När jag trycker på den första får jag upp detta meddelande. "ASIODFXD dll could not be loaded" Och när jag testar den andra får jag upp detta meddelande "ASIOMME dll could not be loaded"

Någon som har stött på samma problem och vet vad som ska göras. snälla hjälp mig grin. Behöver verkligen detta programmet. Tack ifall någon orkar.

ps. detta är torrenten jag laddade ifrån. http://www.mininova.org/tor/297694 kanske funkar som hjälp??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in