2007-08-27, 23:53
Medlem
FlyingDutchMans avatar
hej! jag har en vännina som alltid får filtret helt svart när hon röker. Vad beror det på? hon har rökt i 3 år, så det är inte så länge.
Citera
2007-08-27, 23:55
Bannlyst
Saliven ? Eller så är hon bäst i världen på att suga ?
Citera
2007-08-27, 23:58
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlyingDutchMan
hej! jag har en vännina som alltid får filtret helt svart när hon röker. Vad beror det på? hon har rökt i 3 år, så det är inte så länge.

hon röker antagligen lights och suger ordentligt på sina filter, skulle jag tro. är det stor skillnad på dina filter, eller?
jag röker också lights och dom tenderar att bli ganska svarta...
Citera
2007-08-28, 00:13
Medlem
FlyingDutchMans avatar
hon röker inte light.. hon röker röda prince.. vi röker lika mkt, men hennes ciggaretter är fortfarande helt keffa...
Citera
2007-08-28, 00:20
Medlem
Sneakss avatar
Citat:
hon röker inte light.. hon röker röda prince.. vi röker lika mkt, men hennes ciggaretter är fortfarande helt keffa...

hmm, då skulle jag tro, som nån annan skrev, att hon fuktar sin filter lite för mycket. försöker hålla mina filter torra, men ibland misslyckas man ju och då brukar dom bli lite extra svarta
Citera
2007-08-28, 00:40
Medlem
FlyingDutchMans avatar
okej, så hon diskar sina cigg alltså?
Citera
2007-08-28, 00:45
Medlem
Sneakss avatar
Citat:

jag tänkte nästan använda ordet "diska" men visste inte om det var ett allmänt begrepp... men ja, jag tror att det borde vara lösningen du får väl fråga om du kan få ta ett bloss någon gång när du inte har en egen cigg tänd.
Citera
2007-08-28, 05:15
Bannlyst
Citat:

Så kan det mycket väl vara. Jag röker också röda prince och ibland så märker jag att det blir svart på filtret. Inte alltid, bara ibland. Zkumt.

Röker hon inte smuggelcigg då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in