Har ni tänkt på att när man är tjackad och tänker lite på vem man är och så där så kan det kännas som att man inte har någon själ? Allting känns liksom tomt och innehållslöst... Meningslöst... Detta märker åtminstonde jag speciellt under avtändningen. Kan det vara som så att amfetaminet sakta men säkert och stadigt äter upp din själ? Kan det vara djävulens drog, som amerikanerna vill få crystal meth att framstå som?
Låter mer som bara lite ångest/tomhet under din AT, mer än vanligt
Men visst är tjack en ond drog!
Men om man antar att man har en själ. Klart man har en själ förresten... Det vore helt off topic av mig att försöka förklara detta för dig, men det finns alla möjliga belägg (inklusive vetenskapliga) för att med säkerhet kunna påstå att människan har en själ.
Det finns inget ont och gott, och tillika inga onda och goda droger. Det finns bara mentalt svaga och starka människor, samt droger med olika stark/svag beroendepotential och skadeverkningar.
Det finns inget ont och gott, och tillika inga onda och goda droger. Det finns bara mentalt svaga och starka människor, samt droger med olika stark/svag beroende potential och skadeverkningar.
Ja visst, kan du säga ja, som har illuminatipyramiden i din avatar
Allt är meningslöst, såvida du inte finner en egen mening med ditt liv. Om du inte kan bevara dit psyke efter ett race är det knappast djävulen som varit framme. Du är välkommen med bevis på att själen finns förresten...
avataren visar optisk dispersion av vitt ljus i ett prisma.
edit: glasprisma
Jaja okej då...
Shit the same. Jag antar att jag inte lär få allt för mycket respons i denna fråga här, att döma av hur saker och ting hittils artat sig i denna tråd. Jag antar att det är svårt att få tjackisar att se igenom sin förnekelse och kolla på potentiellt negativa sidor som detta amfetamin frambringar. Heh... Jag antar att jag är på fel forum.