• 1
  • 2
2007-08-27, 11:07
Medlem
GREKEN1980s avatar
Owen hade skurit sig ytligt i båda handlederna och han hade tagit en överdos piller, berättar David Perel på National Enquirer för kändisbloggaren Perez Hilton.

– Han hittades med en nästan tom burk piller bredvid sig.

Skådespelarens tillstånd uppges nu vara stabilt. Han ska ha förts från St Johns till ett annat sjukhus i Los Angeles-området. Bröderna Andrew och Luke vakar vid hans sida.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/k...ticle638046.ab

Tycker han är en hyffsad skådis sjukt att han försöker ta livet av sig.
Citera
2007-08-27, 11:15
Medlem
Det kan väl vara någon form av "plågad konstnärssjäl" som tynger honom alt. kärlek (eller brist på...).

Hursomhelst känns det väldigt tråkigt och onödigt. Varför ska han hålla på med sånt? Urbota dumt!
Citera
2007-08-27, 11:25
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GREKEN1980
Owen hade skurit sig ytligt i båda handlederna och han hade tagit en överdos piller, berättar David Perel på National Enquirer för kändisbloggaren Perez Hilton.

– Han hittades med en nästan tom burk piller bredvid sig.

Skådespelarens tillstånd uppges nu vara stabilt. Han ska ha förts från St Johns till ett annat sjukhus i Los Angeles-området. Bröderna Andrew och Luke vakar vid hans sida.

http://www.aftonbladet.se/nojesliv/k...ticle638046.ab

Tycker han är en hyffsad skådis sjukt att han försöker ta livet av sig.

Rikedom, kändisskap, framgång etc är inte detsamma som lyckligt liv, full harmoni och aptit på livet. En del tror tyvärr att det är så...

Tur han klarade sig så han kan få den hjälp han uppenbarligen behöver och när han är lycklig och harmonisk i själen så kommer han också att tycka det var tur att han klarade sig!
.
Citera
2007-08-27, 11:40
Medlem
evolutes avatar
Owen kan få komma och vila upp sig hos mig om han vill. Vi kan samarbeta på ett nytt manus och ringa över Wes Anderson för diskussion över en turkpizza.

Krya på dig kompis.
Citera
2007-08-27, 11:40
Medlem
hängballens avatar
Jag tycker det är patetiskt att försöka ta sitt liv, antingen TAR man sitt liv eller så tar man itu med problemen. Självömkan är bland det värsta jag vet bland friska människor som har god ekonomi och inte är vanskapta.
Citera
2007-08-27, 11:41
Medlem
evolutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen
Jag tycker det är patetiskt att försöka ta sitt liv, antingen TAR man sitt liv eller så tar man itu med problemen. Självömkan är bland det värsta jag vet bland friska människor som har god ekonomi och inte är vanskapta.

Ja... taskigt med stålar och brännskador är det enda som kan göra en olycklig. Så är det.
Citera
2007-08-27, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hängballen

...det var väl det han försökte, att ta sitt liv!? Sen vet vi ju faktiskt inte hur frisk han egentligen är. Med tanke på suicidförsöket verkar han inte särskilt frisk...
Citera
2007-08-27, 11:53
Medlem
Det vore väldigt tråkigt om han hade lyckas ta livet av sig. Verkar vara en riktigt skön snubbe och bra skådespelare. Hoppas han fixar till dom problemen han än har.
Citera
2007-08-27, 12:01
Medlem
[quote=Dr Dystop]...det var väl det han försökte, att ta sitt liv!? Sen vet vi ju faktiskt inte hur frisk han egentligen är. Med tanke på suicidförsöket verkar han inte särskilt frisk... [/QUOTE
Jag kan förtydliga så du förstår:
Antingen TAR man sitt liv (alltså, gör det på ett sätt som inte misslyckas) eller också ger man helt enkelt fan i det.
Det är väl en åsikt som jag kan hålla med om.
Citera
2007-08-27, 12:03
Medlem
Lorelais avatar
Han stod ut med sin näsa beundransvärt länge, tycker jag.
Citera
2007-08-27, 12:04
Medlem
CashBlows avatar
Det är som vanligt: Clownen gråter bakom masken.

Det verkar som att desto vettigare en Hollywoodkändis verkar vara desto sämre mår de med sin nyvunna status. Måste kännas ganska underligt att se sig själv som en ganska vettig, normal, helt vanlig människa när alla andra tycks fullständigt avguda en, bara för att man håller på med film. En sjuk företeelse.
Citera
2007-08-27, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellström
Jag kan förtydliga så du förstår:
Antingen TAR man sitt liv (alltså, gör det på ett sätt som inte misslyckas) eller också ger man helt enkelt fan i det.

Jag förstod det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in