2007-08-26, 19:29
Medlem
ETANs avatar
Hur farligt är det att dricka vin och äta sömnpiller? Personen i fråga är alkholist och dricker nästan bara vin men tar även sömnpiller i samband med detta.

Vid något tillfälle har personen flippat ut och tappat minnet om var h*n är och undrat vem det egna barnet är, som varit på plats vid ett sådant tillfälle.

Frågan är hur pass farligt det är egentligen att kombinera alkohol och sömntabletter?
Citera
2007-08-26, 19:30
Medlem
BrainDisorders avatar
Beror på vilka sömntabletter det är, men frågan är ju vad han ska med sömntabletter till när alkohol är den bästa sömnmedicinen som finns?

Inget att rekommendera, han kan gott vänta.
Citera
2007-08-26, 19:33
Medlem
Stormorfars avatar
Käkar man tex stilnoct så vet jag inte om det är speciellt farlig att blanda för kroppen. Men det är jävligt lätt att man flippar ur o gör dumma saker typ.
Citera
2007-08-26, 19:33
Medlem
nat0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrainDisorder
frågan är ju vad han ska med sömntabletter till när alkohol är den bästa sömnmedicinen som finns?
vad SNACKAR du om?
Citera
2007-08-26, 19:34
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Det beror också på hur många sömpillren är,dos,sort osv.
Men klart man ska vara försiktig,alla reagerar olika........inget att leka med.
Citera
2007-08-26, 19:34
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stormorfar
Käkar man tex stilnoct så vet jag inte om det är speciellt farlig att blanda för kroppen. Men det är jävligt lätt att man flippar ur o gör dumma saker typ.

Det är det minsta man kan säga om alkohol + Stilnoct
Citera
2007-08-26, 19:36
Medlem
DevilsLeftHands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Det är det minsta man kan säga om alkohol + Stilnoct

Verkligen !!! Bara att kolla alla trådar om CP saker folk har gjort på den mixen.
Citera
2007-08-26, 19:52
Moderator
tobess avatar
Alkohol -> M&H

/Moderator
Citera
2007-08-26, 20:20
Medlem
ETANs avatar
Tyvärr så har jag ingen som helst aning om vad för sorts sömntabletter det är. Jag vet dock att dom icke är utskrivna åt den person som äter dom

Jag vet inte iheller varför personen tar sömntabletter tillsammans med alkohol. Det jag vet är att det måste få ett stopp för jag kan inte tänka mig att det är särskilt sunt.

Man blir ju nästan rädd när man hör vad vissa personer kan göra i såna här tillstånd och att ha barn i närheten i sådana lägen är kanske inte så bra.
Citera
2007-08-26, 20:37
Medlem
livsfarligt i värsta fall, men det brukar gå bra.
men livsfarligt.
Citera
2007-08-26, 21:04
Medlem
ETANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
livsfarligt i värsta fall, men det brukar gå bra.
men livsfarligt.

Kan tänka mig det
Citera
2007-08-28, 05:02
Medlem
Mentalisms avatar
Inte bra alls.
Käkat sömntabletter i samband med alkohol och de få gångerna har jag gjort bort mig. Rejält.
Säg till honom/henne att sluta med det, man blir ju ändå oftast trött av alkohol, eller?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in