2007-08-28, 05:14
Medlem
countingcrowss avatar
HAHA vilken jävla alkis dricker endast vin
Citera
2007-08-29, 17:10
Medlem
BrainDisorders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
vad SNACKAR du om?

Ska jag skriva om det?

Jag undrade vad han skulle med sömnmedicin till när han har krökat, då alkohol är den bästa sömnmedicinen som finns?
Citera
2007-09-02, 13:54
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DevilsLeftHand
Verkligen !!! Bara att kolla alla trådar om CP saker folk har gjort på den mixen.

Kommer inte ihåg ett skit av vad som hände, vaknade upp naken i min säng och undrade hur jag hamnade här (jag somnade på soffan som vanligt med kläderna på).
Samtidigt kände jag en stark skitlukt som verkligen stack i näsan.

Det visade sig att jag bl a skitit ner hela min trea, bl a i ett rum med en 600 w HPS lampa hahaha, haft en halvtimmes konversation med min sambo om judekonspirationer, andra världskriget och en jävla massa annat jag inte har någon större koll på överhuvudtaget.
När tjejen hade väckt mig hade jag börjat garva, inget konstigt med det, bara det att det verkligen var ett psykopatgarv, ungefär som Jokern i Batman. Tjejen blev naturligtvis skraj som fan.
Detta var bara en liten del av allt som hände, så svårt att förklara ingående med hjälp av det svenska skriftspråket.

Att man inte kommer ihåg en konversation på över en halvtimme är verkligen en varningsklocka. Att man skiter ner hela sin lägenhet är en ännu större varningsklocka.

Stilnoct och alkohol, glöm det grabbar....
Citera
2007-09-02, 14:21
Bannlyst
Min mamma, som tidigare var alkoholist, brukade köra på den här blandningen flera dagar i veckan och fick också minnesluckor vid varje tillfälle. Hennes personlighet förändrades helt, och hon blev ofta på bråkigt humör. Hon kunde göra väldigt knäppa saker, och det gick inte att få kontakt med henne ibland. Det är Stilnoct jag pratar om också...
Citera
2007-09-02, 14:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av countingcrows
HAHA vilken jävla alkis dricker endast vin
Antagligen är det lättare att dölja sin alkoholism genom att nästan bara dricka vin eller öl. Alkoholister är experter på att dölja sitt drickande. Sprit dricker man oftast just för att bli full, och skulle en alkoholist ha det hemma i skåpen så skulle ju det avslöja personen direkt. Vin dricker man ju oftast till måltider, så har man det hemma så reagerar ingen.
Citera
2007-09-02, 14:29
Medlem
MadamMims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Min mamma, som tidigare var alkoholist, brukade köra på den här blandningen flera dagar i veckan och fick också minnesluckor vid varje tillfälle. Hennes personlighet förändrades helt, och hon blev ofta på bråkigt humör. Hon kunde göra väldigt knäppa saker, och det gick inte att få kontakt med henne ibland. Det är Stilnoct jag pratar om också...

Stilnoct i mitt fall också, en djävulsk drog. Skumt att det är så lätt att fixa det från läkaren då cannabis är totalförbjudet. Blandar alltid cannabis och sprit utan några problem....
Citera
2007-09-03, 13:02
Medlem
DevilsLeftHands avatar
[quote=MadamMim]Kommer inte ihåg ett skit av vad som hände, vaknade upp naken i min säng och undrade hur jag hamnade här......[quote]

stackare ! men kunde inte låta bli att le lite...har själv lyckats med diverse saker på den mixen.
Bla sex med pojkvännen,bara det att han kom ihåg det men inte jag......
Citera
2007-09-03, 17:31
Avslutad
Rent fysiskt är det inte särskilt farligt, då de godkända sömnmedel består av bensodiazepiner (Nitrazepam, Flunitrazepam & Triazolam), benzodiazepinliknande (Imovane, Stilnoct & Sonata), Propavan el. Theralen. Inget är livshotande om man inte tar överdrivet mycket tabletter o alkohol.

Den stora risken ligger i att man flippar ut helt, gör dumheter o inte minns ett dugg dagen efter.
Citera
2007-09-03, 18:28
Medlem
Du vet inte om du har "ngt fel" psychopatic.
Det är problemet, det gå¨r för det mesta bra, men jag är bekant med tre st som fall där människan avlidigt av mkt små kombinationsdoser.
Citera
2007-09-03, 19:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av D Roger.
Du vet inte om du har "ngt fel" psychopatic.
Det är problemet, det gå¨r för det mesta bra, men jag är bekant med tre st som fall där människan avlidigt av mkt små kombinationsdoser.
Jo, jag vet, men enl. källor så:
Citat:
During the years 1980 to 1989, 1576 fatal poisonings in Britain were attributed to benzodiazepines^2 Of these, 891 were linked to overdosage with benzodiazepines alone and another 591 to overdosage combined with alcohol. A comparison of these mortality statistics with prescribing data for the same period, to calculate a toxicity index of deaths per million prescriptions, suggested that there were differences between the relative toxicities of individual benzodiazepines in overdosage. A later study of another 303 cases of benzodiazepine poisoning^3 supported these findings of differences in toxicity as well as pointing to the relative safety of the benzodiazepines in overdosage.

2. Serfaty M, Masterton G. Fatal poisonings attributed to benzodiazepines in Britain during the 1980s. Br J Psychiatry 1993; 163: 386–93.

3. Buckley NA, et al. Relative toxicity of benzodiazepines in overdose. BMJ 1995; 310: 219–21.
Citera
2007-09-07, 03:21
Medlem
FNA aaasså har precis taagit 2 st stilnoct, käääääääänns så udnerbar skööönt, men att gå nu å dricka skulle det bli roligt elller gå dålgit ?`?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in