• 1
  • 2
2007-08-26, 17:33
Medlem
Miljonären.s avatar
Satt å bajsade å började tänka på Lars Mullback, ni vet den dära cp gubben som gjorde filmen Illusioner (En ond thriller av Lars Mullback) Vad gör han nu? lever han? varför har han inte gjort nån film sen illusioner?
Citera
2007-08-26, 17:36
Bannlyst
http://mullback-cafe.sk-1.se/?pid=66&sub=1&sub2=37
Citera
2007-08-26, 19:17
Medlem
Han är en hel del i Göteborg och jobbar med konduktiv pedagogik.
Citera
2007-08-26, 20:09
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cruelstein
http://mullback-cafe.sk-1.se/?pid=66&sub=1&sub2=37
Jag har varit förbi caféet i Lyngby, men aldrig fikat där. En jag känner som varit där flera gånger säger dock att hon tycker att Mullback har blivit motoriskt sämre i jämförelse med hur han är i sin egen film om sitt handikapp. Dåligt med träning, eller började han träna för sent i livet?
Citera
2007-08-26, 20:14
Bannlyst
"Dörrödsbondens ostkaka
med nyvispad grädde och jordgubbs sylt"
+
"KAFFE MONK 62 :-
Skånskt kaffe med chokladlikör.
Det bästa från tropikerna blandas"

Fy fan vad sugen jag blev.

För övrigt. Någon som sett något han gjort? Sevärt?
Citera
2007-08-26, 20:37
Medlem
Andy Pandys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jokeruggla
Någon som sett något han gjort? Sevärt?
Bara filmen (vars titel jag inte hittar just nu) om hans eget handikapp. Den har gått på TV, så vitt jag minns, och han säljer den också på sitt café. Den är klart sevärd. Han anklagar både sig själv och den svenska sjukvården för att inte vilja ta till sig den terapiform som - när han väl övervinner sitt eget inre motstånd - gör honom bättre.

Ett extra plus är att tjejen som är hans terapeut i Ungern (är det väl?) är en riktig snygging.

För övrigt var Mullback kompis med förläggaren Kalle Hägglund, som också gav ut åtminstone en av hans böcker.
Citera
2007-08-26, 20:54
Medlem
Miljonären.s avatar
Hmm mycket matnyttigt om denna Mullback, men har han mycket pengar? stor kuk? Skulle han varken ha stor kuk eller mycket pengar så har jag så svårt att tänka mig vad denna Annette ser i en rullstolsbunden cp-skadad regissör. har ännu svårare att se hur Mullback Knullar Annette....
Citera
2007-08-26, 21:03
Bannlyst
Vart tog Kajsa Mellgren vägen? (Tråden om bortglömda föredettingar)
Citera
2007-08-26, 21:24
Medlem
-jOE!s avatar
Har träffat Mullback för väldigt många år sedan, minns att han körde bil själv och att den öppnades på ett mycket hemligt och udda sätt, ingen nyckel alltså!
Citera
2007-08-27, 22:26
Medlem
Andy Pandys avatar
Två saker till om Mullback:

han har varit med i frikyrkorörelsen också; tyvärr minns jag inte i vilket samfund.

han sitter faktiskt inte i rullstol, så vitt jag vet.
Citera
2007-08-28, 00:23
Medlem
charlieparkers avatar
En man som förtjänar all respekt!
Citera
2007-08-28, 05:07
Medlem
Miljonären.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andy Pandy
Två saker till om Mullback:

han har varit med i frikyrkorörelsen också; tyvärr minns jag inte i vilket samfund.

han sitter faktiskt inte i rullstol, så vitt jag vet.

Gör han inte?? Hadde för mig att han satt i rullstol när han gjorde illusioner. Vet varför han inte har gjort nån mera film efter den?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in