Var och UEade i fredags i en gammal fabrik. Många lokaler som nästan var helt tomma men lite småskräp i varje. Massa garage som var nästan tomma osv, en gammal replokal för nåt band mitt i allt.
Sen var det en dörr som var öppen, gick in dit och rakt fram var det en toalett, till vänster var det ett kontor och till höger ett kök. Om man gick in i köket så fanns det ännu en dörr till en stor lokal, och från lokalen så var det ett rum brevid där det var fyllt med stöldgods (det är jag säker på).
Som t.ex. machetasknivar, datorer, tvapparater, och liknande. Låg även en sovsäck och ett liggunderlag där.
Massor med saker alltså..
Igår åkte vi till staden igen för att göra mer UE, så vi bestämde oss för att gå till det där stället igen - nu var allting borta förutom 2 skåp och några lådor med skräp i. Synd! Men jag tog en bild innan allt försvann iallafall, blev inte så bra för jag gjorde det igenom ett "hål" i dörren.
Bild:
http://img143.imageshack.us/img143/4111/25gammaltrum4qg3.jpg
Tänk er det där rummet 2 dagar efteråt, nästan helt tömt. Som sagt så ser man inte mycket, men det var iallafall mycket intressant. Riktigt läskigt när vi kom tillbaka och allt var borta, man blev lite paranoid alltså. Undrar vad som hände dagen då vi inte var där!